اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

روح الله رجایی خبرنگار تراز انقلاب اسلامی بود

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی، روح الله رجایی سردبیر فقید روزنامه جام جم را خبرنگار تراز انقلاب اسلامی دانست و گفت: ویروس منحوس کرونا عزیزی را از اصحاب رسانه جدا کرد اما یادداشت‌ها و گزارش‌های این خبرنگار تراز انقلاب در تاریخ جبهه رسانه ثبت شده است.

روح الله رجایی خبرنگار تراز انقلاب اسلامی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، عباس محمدیان عصرامروز در مراسم یادبود جهادگر عرصه رسانه و سردبیر روزنامه جام جم زنده یاد روح الله رجایی اظهار کرد: این جوان انقلابی و جهادگر عرصه رسانه که عمر خود را در دفاع از انقلاب و در سنگرهای مختلف توان خود را عرضه کرد و دو دهه از عمر با برکت این شخصیت انقلابی شادوران روح الله رجایی در جبهه رسانه بوده است.

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی با بیان اینکه خبرنگاری رسالت انبیاء است، افزود: روح الله رجایی شخصیت متفاوتی را در جبهه رسانه داشت و در دوران‌های مختلف جریان‌های سیاسی که در ادوار دو دهه عمر این شادروان عزیز سپری شد اما به هیچ عنوان از مسیر ولایت جدا نشد.

وی ویژگی بارز این عزیز را متدین جبهه رسانه دانست و بیان کرد: در استان تهران کار کردن در جبهه رسانه به‌راحتی نیست و اگر تخصص و تعهد وجود نداشته باشد نمی‌توان در جبهه رسانه دوام آورد.

محمدیان با تاکید بر اینکه روح الله رجایی خبرنگار شاخص تراز انقلاب اسلامی بود، ادامه داد: شاخص‌های خبرنگار تراز انقلاب نیاز به بازآفرینی دارد و ویروس منحوس کرونا عزیزی را از اصحاب رسانه جدا کرد اما یادداشت‌ها و گزارش‌های این خبرنگار تراز انقلاب در تاریخ جبهه رسانه ثبت شده است.

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: افتخار ما به عنوان یک خراسانی این بود که این بزرگوار در اقیانوس فعالان رسانه‌ای تهران قلم فرسایی می‌کرد و در جبهه جنگ رسانه باید شاخص‌های رفتار و اخلاقی این بزرگوار را بازآفرینی کنیم.

وی خلوص، نیت پاک، ولایت‌پذیری و تواضع را از دیگر ویژگی‌های روح الله رجایی دانست و یادآور شد: در تمامی سنگرهای جبهه رسانه یکی از افتخارات استان خراسان رضوی این شخصیت بزرگوار بود و باید تفکر وی زنده بماند.

انتهای پیام/ 70044

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول