اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

امروز نیروهای مسلح به عنوان سرباز ولی امر مسلمین پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: امروز نیروهای مسلح در کنار مردم ایران منسجم‌تر از گذشته به عنوان سرباز ولی امر مسلمین پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

امروز نیروهای مسلح به عنوان سرباز ولی امر مسلمین پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سردار حسینعلی یوسف علیزاده ظهر امروز در آیین سراسری تجلیل و تکریم از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت که در نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار شد، با بیان اینکه ایران همزمان با ۴۰ سالگی دفاع مقدس در قله افتخار قرار دارد، اظهار کرد: این در حالی است که دشمنان علاقه نداشتند ۴۰ روزگی جمهوری اسلامی ایران را ببینند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با بیان اینکه امروز نیروهای مسلح در کنار مردم ایران منسجم‌تر از گذشته به عنوان سرباز ولی امر مسلمین پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند، اضافه کرد: آنها تا نابودی کامل مستکبران و سقوط کاخ‌های ظلم در سراسر جهان در این مسیر به پیش می‌روند.

 وی  بیان کرد: با تشکیل ۵۰۰ ستاد فرعی در دستگاه‌های اداری، رسته‌های مختلف نیروهای نظامی خراسان رضوی و نهادهای شهرستانی از سوم خرداد تا به امروز هزار برنامه در این راستا اجرا کرده‌اند.

یوسف علیزاده خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها نیز تا ۲۹ اسفند سال ۹۹ به عنوان چهلمین سالگرد این رویداد مهم ادامه دارد.

انتهای پیام/70066

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول