اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

بازداشت تعدادی از نیروهای پیمانکاری شرکت گاز در چناران

دادستان چناران گفت: تعدادی از نیروهای شرکت گاز این شهرستان به جرم دریافت مبالقی نامشروع و گزارش‌های خلاف واقع دستگیر و بازداشت شده‌اند.

بازداشت تعدادی از نیروهای پیمانکاری شرکت گاز در چناران

عباسعلی نظرجانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چناران با اشاره به بازداشت 5 نفر از نیروها و کارکنان شرکت گاز چناران اظهار کرد: آنها از نیروهای مختلف از جمله کنتورخان، نیروی پیمانکاری، قراردادی گازبان  و انباردار مرتبط با شرکت گاز بوده‌اند.

وی اضافه کرد: این افراد متخلف گزارش خلاف واقع به مدیریت اداره خود از کنتورهای تخریب شده را اعلام کرده اند که باید علیه این افراد اعلام جرم شود و آنها به دستگاه قضایی معرفی شوند، آنها در قبال دریافت مبالغی از شهروند متخلف با تنظیم گزارش خلاف واقع به طور رایگان اقدام به نصب کنتور می‌کردند.

دادستان چناران تاکید کرد: این افراد ضمن جمع‌آوری اموال نامشروع به بیت‌المال هم ضربه می‌زدند که دستگاه قضا براساس حقوق عامه که این روزها جزء مطالبات جدی مردم از دستگاه قضا بوده،  این بازداشت‌ها صورت گرفته است.

انتهای پیام/ 70031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول