اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

آتش‌سوزی مرگبار منزل مسکونی در مشهد با ۴ کشته و مجروح / مصدومیت یک آتش‌نشان

مدیر منطقه چهارم عملیات آتش‌نشانی شهر مشهد از آتش‌سوزی مهیب یک واحد مسکونی ۲ طبقه در خیابان امام خمینی این شهر و جان باختن یک پسر نوجوان و مجروح شدن ۳ نفر دیگر از جمله یک آتش‌نشان در این حادثه خبر داد و افزود: مصدومان به بیمارستان منتقل شدند.

آتش‌سوزی مرگبار منزل مسکونی در مشهد با ۴ کشته و مجروح / مصدومیت یک آتش‌نشان

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد؛ سرآتشیار مجید فرهادی با بیان این مطلب گفت: سحرگاه امروز جمعه یازدهم مهرماه ۹۹ در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اطلاع وقوع آتش‌سوزی  در یک ساختمان مسکونی در خیابان امام خمینی (ره)، ستاد فرماندهی بلافاصله گروه‌های نجات و پشتیبانی را از ایستگاه‌های۴،۱۱،۴۰ به محل حادثه اعزام کرد.

مدیر منطقه چهارم آتش نشانی مشهد افزود: با حضور آتش نشانان و نجاتگران در محل مشخص شد، حریق در طبقه اول یک ساختمان دو طبقه رخ داده و شدت آتش‌سوزی به حدی بوده که کل این مجتمع مسکونی گرفتار آتش شده است که بلافاصله آتش‌نشانان و نجاتگران به صورت همزمان ضمن اطفای حریق ۳ نفر از ساکنان این منزل شامل یک پسر نوجوان و دو خانم را از داخل دود و آتش خارج کردند.

سرآتشیار مجید فرهادی ادامه داد: شدت این حادثه به حدی بوده که یکی از ساکنان ساختمان که پسری نوجوان بوده به دلیل شدت حادثه فوت شد و ۲ خانم نیز مجروح شدند، همچنین یک آتش نشان نیز که در حین عملیات امدادی دچار مصدومیت شده بود، برای مداوا به همراه ۲ مجروح دیگر به مراکز درمانی منتقل و همچنان در بیمارستان بستری هستند.

مدیر منطقه چهارم آتش نشانی مشهد خاطرنشان کرد: یافتن علت دقیق این حادثه مرگبار و بررسی‌های دقیق‌تر در خصوص چگونگی این اتفاق توسط کارشناسان مربوطه در حال انجام است و آتش نشانان نیز پس از اتمام عملیات و ایمن سازی محل آتش‌سوزی به ماموریت خود پایان داده و به ایستگاه‌های خویش بازگشتند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول