اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

فارس من| وجود 17 اکیپ روشنایی در سطح مشهد برای نظارت بر روشنایی شهر

سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق مشهد با بیان این نکته که در مشهد 17 امور اجرایی در مناطق مختلف داریم، گفت: این گروه‌ها وظیفه تامین روشنایی معابر در سطح شهر را برعهده دارند.

فارس من| وجود 17 اکیپ روشنایی در سطح مشهد برای نظارت بر روشنایی شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، «مسؤول خاموشی چراغ‌های معابر مشهد چه کسی است؟» یکی از سوژه‌هایی است که توسط مخاطبین خبرگزاری فارس در سامانه «فارس من» به ثبت رسیده و از ما خواستار پیگیری موضوع شدند.

علیرضا کاشی در این خصوص به خبرنگار فارس گفت: در شهر مشهد حدود 6 هزار کیلومتر شبکه فشار ضعیف و 270 هزار عدد لامپ وجود دارد که تمام این لامپ‌ها براساس استانداردهایی که وزارت نیرو اعلام کرده در خیابان‌ها، بلوارهای اصلی و کوچه‌های فرعی نسبت به تردد و طول و عرض محل نصب شده‌اند.

سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق مشهد با بیان این نکته که در مشهد 17 امور اجرایی در مناطق مختلف داریم، ادامه داد: این گروه‌ها وظیفه تامین روشنایی معابر در سطح شهر را برعهده دارند که بر اساس برنامه زمان‌بندی شهر را تقسیم و بر روشنایی معابر نظارت دارند.

وی تصریح کرد: ممکن است به هر دلیلی بر اثر حوادثی، قطعی لامپ داشته باشیم که مردم می‌توانند با تلفن 24 ساعته 121 تماس گیرند که نحوه پاسخگویی و درخواست‌ها ثبت و ضبط و کمتر از 72 ساعت همکاران در محل حاضر می‌شوند.

کاشی خاطرنشان کرد: در صورتی که مشکل رفع نشد، مردم می‌توانند با تلفن 31703 دفتر روابط عمومی تماس گیرند تا علت عدم پیگیری را رصد کنیم.

سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق مشهد یادآور شد: تابستان در شهر مشهد احساس خاموشی نمی‌کنیم، چراکه تنها شهری هستیم که 7 هزار کیلومتر شبکه سیم مسی را جمع و به کابل خودنگه‌دار تبدیل کردیم به همین دلیل خبری از سرقت سیم و کابل به گوشتان نمی‌خورد و تنها شهری هستیم که تمام عملیات شبکه فشار متوسط (20 هزار ولت برق) بدون قطع برق، تعمیرات انجام می‌دهیم.

وی ابراز کرد: گاهی مردم توقع دارند کوچه فرعی را همچون معابر اصلی روشن کنیم که چنین نمی‌کنیم؛ بر اساس ضوابط کوچه‌های اصلی را از لامپ کم مصرف و بزرگراه‌ها را از لامپ‌های پرنورتر استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/ 70071

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول