ارتقای 59 پلهای رتبه آزمایشگاه مرکزی مؤسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی
رئیس آزمایشگاه مرکزی مؤسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی گفت: بر اساس نتایج ششمین دوره ارزیابی عملکرد آزمایشگاههای عضو شبکه آزمایشگاهی فناوریهای راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، آزمایشگاه مرکزی موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی موفق به کسب رتبه 38 در بین 297 آزمایشگاه خصوصی و دولتی عضو این شبکه شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی مؤسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی، جواد فیضی، اظهار کرد: در رتبهبندی آزمایشگاهها در سال 97، آزمایشگاه مرکزی مؤسسه در رتبه 97 قرار گرفته بود که در سال 98، به جایگاه 38 در بین تمام آزمایشگاههای عضو این شبکه در کشور ارتقا یافت. وی بیان کرد: این ارزیابی بر اساس عملکرد آزمایشگاهها در سال ۹۸ و بر پایه شاخصهای کارکرد، مشتری مداری و فعالیت شبکه ای بوده است. عضو هیأت علمی موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی ادامه داد: آزمایشگاه مرکزی این مؤسسه در سال 1394 به عضویت آزمایشی این شبکه درآمد که این عضویت از سال 1395 به عضویت دائم تبدیل شد. فیضی افزود: رتبه 38 آزمایشگاههای مؤسسه، از سه شاخص مشتری مداری با وزن 58.87 درصد، فعالیت شبکهای با وزن 18.41 درصد و کارکرد با وزن 41.32 درصد حاصل شده است. وی گفت: شبکه آزمایشگاهی فناوریهای راهبردی به منظور شناسایی، شبکهسازی و به اشتراکگذاری تجهیزات و توانمندیهای آزمایشگاههای خصوصی و دولتی کشور طراحی شده و تخفیفهای متنوعی را به اعضای هیأت علمی، دانشجویان، شرکتهای دانش بنیان و صنایع کشور ارائه میدهد. انتهای پیام/
11:15 - 5 آبان 1399