اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

با برگزارکنندگان مراسمات عروسی در خواف برخورد قضایی می‌شود

فرماندار خواف در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای این شهرستان گفت: برای کنترل موج سوم کرونا باید تصمیمات جدی اتخاذ شود، از جمله با برگزارکنندگان مراسمات عروسی عمومی برخورد جدی قضایی صورت گیرد.

با برگزارکنندگان مراسمات عروسی در خواف برخورد قضایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خواف به نقل از روابط عمومی فرمانداری خواف، حسین سنجرانی اظهار کرد: با توجه به آمار بیماران کرونایی شهرستان و شیوع گسترده ویروس کرونا در خواف، وضعیت در حالت بحرانی قرار گرفته که برای کنترل این ویروس، باید همه پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری‌های هوشمند اجتماعی را رعایت کنند.

فرماندار خواف با تاکید براینکه گشت‌های بازرسی اداره صمت و اتاق اصناف باید فعال‌تر شوند، تصریح کرد: تذکرات و توجیهات لازم به اصناف سطح شهر و حتی مشتریان اصناف داده و با افراد متخلف برخورد شود همچنین مراکز توزیع کالا پراکنده‌تر باشد و شیوه توزیع باید به سمت توزیع با نوبت‌دهی برنامه‌ریزی شود.

وی ضمن قدردانی از کمک شرکت‌های معدنی به مجموعه بهداشت و درمان ادامه داد: باید فعالیت شرکت‌های معدنی براساس پروتکل‌های بهداشتی باشد تا ضمن حفظ سلامتی پرسنل مجموعه‌ها، به چرخه تولید خللی وارد نشود.

سنجرانی عنوان کرد: آموزش و پرورش در مناطقی که شرایط شیوع جدی‌تر است باید  بر رعایت  بیشتر پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری هوشمند تاکید کند و با هماهنگی ستاد کرونای شهرستان وضعیت مدارس مدیریت شود.

فرماندار خواف در خصوص مراسمات مذهبی عنوان کرد: علما و ستاد اقامه نماز با هماهنگی مدیریت شبکه بهداشت و درمان تصمیمات لازم را اتخاذ  و به مردم اطلاع رسانی کند.

انتهای پیام/70066

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول