اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

آمادگی کامل نیروهای خدمات شهری همزمان با فصل آغاز بارش‌ها

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد، در حاشیه مانور خدمت‌رسانی نیروهای خدمات شهری مناطق ۱۳ گانه شهرداری، از آمادگی کامل نیروهای خدمات شهری برای خدمت رسانی به شهروندان در نیمه دوم سال جاری خبر داد.

آمادگی کامل نیروهای خدمات شهری همزمان با فصل آغاز بارش‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد، علیرضا صحراگرد در حاشیه مانور خدمت‌رسانی نیروهای خدمات شهری مناطق ۱۳ گانه شهرداری، از آمادگی کامل نیروهای خدمات شهری برای خدمت رسانی به شهروندان در نیمه دوم سال جاری خبر داد.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این مانور، سنجش میزان آمادگی نیروهای معاونت خدمات شهری در حوزه مناطق و سازمان‌های بحران مدار و تیم‌های عملیاتی بود که قرار است در نیمه دوم سال جاری در هنگام نزول بارش باران و برف با انجام عملیات‌هایی نظیر رفع آبگرفتگی‌های احتمالی و زدودن برف و یخ از معابر شهری به شهروندان عزیز خدمت‌رسانی کنند.

وی افزود: در این مانور از هر منطقه، دو اکیپ کامل به نقطه برگزاری مانور اعزام شده و توان عملیاتی آنها مورد ارزیابی قرار گرفته است.

صحراگرد ادامه داد: تجهیزات و نیروهای خدمات شهری همواره به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به زائران و مجاوران رضوی هستند و با انجام این مانور بار دیگر توان عملیاتی و آمادگی نیروها به مرحله آزمون گذاشته شد.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد تصریح کرد: در شش ماهه دوم سال جاری بیش از ۵ هزار نیروی خدمات شهری، ۳۰۰ دستگاه ماشین آلات برف روبی و نمک پاشی و بیش از ۱۰۰ دستگاه ماشین آلات جمع آوری آب‌های سطحی، به صورت کامل آمادگی انجام عملیات‌های خدمات شهری را دارند.

انتهای پیام/ 70068

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول