اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

58 تخت ICU و بستری بیمارستان شهید کامیاب به بیماران کرونایی اختصاص یافته است

مدیر بیمارستان شهید کامیاب از مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: دو بخش ICU با 18 تخت و یک بخش بستری با 40 تخت و در مجموع 58 تخت بیمارستانی در این مرکز به بیماران کرونایی اختصاص یافته است.

58 تخت ICU و بستری بیمارستان شهید کامیاب به بیماران کرونایی اختصاص یافته است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از وبدا دکتر مسعود خانی  اظهار کرد: بیمارستان شهید کامیاب تدابیر لازم را در خصوص خدمت‌رسانی به دو گروه بیماران کرونایی و غیرکرونایی داشته تا خدمات این دو گروه بی‌وقفه انجام شود و تحت‌الشعاع هم قرار نگیرند.

وی افزود: هم‌اکنون تعداد دو بخش ICU با ۱۸ تخت و یک بخش بستری با ۴۰ تخت در مجموع ۵۸ تخت بیمارستانی شهید کامیاب به بیماران کرونایی اختصاص یافته است و تمامی اقلام حفاظتی مدافعان سلامت در این مرکز درمانی موجود است و خوشبختانه دغدغه‌ای در این خصوص نداریم.

مدیر بیمارستان شهید کامیاب با بیان اینکه خدمات به بیماران غیرکرونایی بی‌وقفه ارائه می‌شود و تمامی اعمال جراحی به جهت عدم کمبود تخت در حال انجام است، بیان کرد: خوشبختانه با توجه به ظرفیت موجود شاهد وقفه در امر درمان بیماران غیرکرونایی نیستیم و خدمات درمانی را به‌گونه‌ای مدیریت کرده‌ایم که به واسطه تشدید وضعیت بحرانی کرونایی خللی در امر درمان این گروه از بیماران ایجاد نشود.

مدیر بیمارستان شهید کامیاب با تأکید بر اینکه میانگین سنی بیماران کرونایی در این مرکز درمانی ۱۸ تا ۸۰ سال و میانگین سن بیماران ۵۵ سال است، گفت: متأسفانه بیشتر میزان مراجعات این روزها مربوط مراجعه‌های خانوادگی بوده و هر فرد حداقل ۱۰ نفر را درگیر کرده که بخش عمده‌ای از آنها اعضای خانواده‌اش هستند.

خانی با اشاره به اینکه توصیه اکید ما به مردم ماندن در خانه است و اگر هم ضرورتی برای رفتن به بیرون دارند استفاده از ماسک، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی را فراموش نکنند، عنوان کرد: کرونا تمام نشده و هرگاه که همکاری‌مان با خادمان حوزه سلامت در بحث رعایت دستورالعمل های بهداشتی کاهش یافته و نسبت به هشدارها بی‌تفاوت بودیم نتایج منفی آن را در روزها  و هفته‌های بعد شاهد بودیم.

وی اظهار کرد: امیدواریم که با همکاری شایسته مردم با خادمان حوزه سلامت، شاهد ریشه‌کنی ویروس کرونا و کاهش قابل توجه بار کاری مدافعان سلامت باشیم.

 انتهای پیام/۷۰۰۴۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول