اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

واکنش دانشکده علوم پزشکی نیشابور به ادعای اخراج یک نیروی شرکتی اورژانس

درپی ادعا یک نیروی شرکتی اروژانس نیشابور که علت اخراج خود را مطالبه حقوق اعلام کرده بود دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی نیشابور و روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور جوابیه های صادر کرد.

واکنش دانشکده علوم پزشکی نیشابور به ادعای اخراج یک نیروی شرکتی اورژانس

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، در پی ادعا حسین چنارانی نیروی اخراج شده اورژانس نیشابور در صحه اینستاگرام خود که عنوان کرده بود من نیروی شرکتی شهرستان نیشابور بودم، به دنبال کامنتی که زیر پست ارکانی نماینده مردم نیشابور در مجلس نوشتم و حرف دلم را زدم از اورژانس اخراجم کردند، بنده فقط به خاطر مطالبه‌ای که داشتم روزگارم این شد.

دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی نیشابور در واکنش به ادعای این نیروی شرکتی، جوابیه‌ای صادر کردند.

متن این جوابیه در ادامه آمده است:

بسمه تعالی

جوابیه دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی نیشابور در مورد خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر اخراج نیروی شرکتی اورژانس 115 در پی مطالبه حقوق با احترام به استحضار می رساند بر اساس بازدیدهای دوره‌ای  و سنجش عملکرد که توسط ناظران مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نیشابور در ماه‌های گذشته صورت گرفته است با توجه به عملکرد ضعیف در ارائه خدمات درمانی و رانندگی نا ایمن بر اساس گزارشات ثبت شده، از مسئول شرکت خواسته شده تا نیروی مذکور براساس دستورالعمل تا گذراندن دوره های آموزشی و توانمند سازی مجدد، با توجه به اهمیت جان بیماران و مصدومان از ادامه شیفت به صورت عملیاتی باز داشته شود.

گفتنی است این تصمیم برای تمامی همکاران در صورت ضعف در عملکرد اجرا می گردد. ایشان با دریافت این ابلاغ شروع به نشر فیلم و اسکرین شات پیام های رئیس اورژانس پیش بیمارستانی در فضای مجازی نموده است و واقعیت را به صورت دیگری نشان داده است. در خصوص شروع به کار مجدد وی، پس از نظر مسوولان مربوطه اقدام می‌شود.

همچنین به اطلاع می رساند حقوق همکاران شرکتی تا مهر ماه پرداخت شده است.

روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نیشابور نیز بیانیه ای در این خصوص صادر کرده که متن آن در ادامه آمده است:

بسمه تعالی

جوابیه روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نیشابور در مورد خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر اخراج نیروی شرکتی اورژانس 115 در پی مطالبه حقوق با احترام به استحضار می رساند بر اساس بازدیدها و سنجش عملکردی که توسط ناظرین مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نیشابور بصورت مستمر صورت می گیرد نیروهای ضعیف شناسایی شده و تا گذراندن دوره بازآموزی و توانمند سازی مجدد در پایگاه های عملیاتی بکار گرفته نمی شوند.

در مورد این فرد نیز بر اساس عملکرد ضعیف در ارائه خدمات درمانی و رانندگی نا ایمن، با توجه به اهمیت جان بیماران و مصدومان از مسوول شرکت خواسته شده تا براساس دستورالعمل، تا گذراندن دوره های آموزشی و توانمند سازی مجدد، از ادامه شیفت بصورت عملیاتی باز داشته شود و این تصمیم به پیام این فرد در فضای مجازی ارتباطی نداشته است.

ایشان با دریافت این ابلاغ شروع به نشر فیلم و اسکرین شات پیام های رئیس اورژانس پیش بیمارستانی در فضای مجازی نموده است و واقعیت را بصورت دیگری نشان داده است. در خصوص شروع به کار مجدد وی، پس از نظر مسوولان مربوطه اقدام می‌شود.

همچنین به اطلاع می رساند حقوق همکاران شرکتی تا مهر ماه پرداخت شده است و حقوق مهر ماه هم تا بیستم به حساب پرسنل واریز می‌شود.

انتهای پیام/۷۰۰۴۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول