اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

فرهنگ ورزش ما از توکل به ائمه جدا ناپذیر است

ورزشکار مسابقات پاراآسیایی جاکارتا گفت: تجمع برای محکوم کردن ورزشکار هتاک به ائمه اطهار(س) بیشتر به این دلیل بود که یادآوری شود توکل به ائمه بخش جدا ناشدنی ورزش ما است.

فرهنگ ورزش ما از توکل به ائمه جدا ناپذیر است

حسن عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، علت حضور خود را در تجمع امروز در حرم مطهر رضوی که برای محکوم کردن ورزشکار هتاک به ائمه اطهار(س) برگزار شده بود، اینگونه بیان کرد: این تجمع بیشتر به این دلیل بود که یادآور شود توکل به ائمه بخش جدا ناشدنی ورزش ما است.

ورزشکار مسابقات پاراآسیایی جاکارتا ادامه داد: در جای جای ورزش ما به وضوح توکل و توسل به ائمه مشخص است و ذکر یا علی(ع) از دهان ورزشکاران ما نمی‌افتد، چه حین مسابقه چه در زمان شروع، در حلقه های اتحاد و اوقات دیگر فرهنگ ورزش ما از توکل به ائمه جدا ناپذیر است.

وی با بیان اینکه کار نادرست یک فرد ورزشی را نباید به پای تمام اهالی ورزش و خانواده ورزشی نوشت، تکمیل کرد: با توجه به اینکه این فرد جزوی از جامعه ورزش ما بود این امر سبب ناراحتی ما شد، جامعه ورزشی در مقابل کسانی که اجازه توهین به ساحت ائمه(س) را به خود بدهند تمام قد می‌ایستد.

انتهای پیام/۷۰۰۶۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول