ایجاد بیش از ۲هزار شغل تا پایان سال در خواف
فرماندار خواف گفت: در برنامه ریزی انجام شده برای مشارکت کارآفرینان و متقاضیان روستایی در ایجاد اشتغال با همکاری معین اقتصادی و شرکتهای معدنی، سرمایه ی قابل توجهی از شرکتهای معدنی به صورت ودیعه در بانک قرار میگیرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از خواف، به نقل از روابط عمومی فرمانداری خواف حسین سنجرانی در کارگروه اشتغال این شهرستان، اظهار کرد: از این محل وامهای کم بهره به متقاضیان اعطا میشود تا از این راه بتوانیم بیش از ۲هزار اشتغال را تا پایان سال در شهرستان ایجاد کنیم. وی یادآور شد: خوشبختانه در شهرستان پتانسیلها و استعدادهای زیادی در اشتغال زایی وجود دارد از جمله آن با افتتاح راه آهن فرصتهای زیادی برای خواف فراهم میشود. فرماندار خواف تصریح کرد: باید سریعتر سازوکار پیش بینی شده برای 81 صندوق خرد روستایی تاسیس شده اجرایی کرد تا زمینه اعطای تسهیلات اشتغالزایی فراهم شود و مردم از این امکان با همکاری ستاد مثلث توسعه اقتصادی و فرهنگی شهرستان در مباحث اشتغال زایی بهرهمند شوند. سنجرانی خواستار تسریع و تسهیل روند اعطای وامهای خوداشتغالی از سوی بانکهای عامل در اشتغالزایی شد و افزود: ادارات باید پیگیر میزان تعهدات اشتغال زایی باشند و به صورت دورهای گزارشی دقیق ارائه کنند. انتهای پیام/
18:03 - 25 آبان 1399