اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

باغ موزه دفاع مقدس خراسان رضوی با تخصیص اعتبارات ملی تکمیل شود

استاندار خراسان رضوی نقش این استان را در دوران دفاع مقدس تاثیرگذار دانست و گفت: باید با اجماع و تعامل بین همه دستگاه‌های استانی و استفاده از همه ظرفیت‌ها هرچه سریع تر شاهد تکمیل این پروژه مهم فرهنگی در شرق کشور باشیم.

باغ موزه دفاع مقدس خراسان رضوی با تخصیص اعتبارات ملی تکمیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمدصادق معتمدیان در جلسه هیات امناء مرکز فرهنگی و باغ موزه دفاع مقدس که در محل استانداری برگزار شد، گفت: با توجه به جایگاه خراسان رضوی در دوران هشت سال دفاع مقدس، باید با تلاش دستگاه‌های مختلف، این پروژه عظیم فرهنگی در استان تکمیل شده و مورد استفاده مخاطبان قرار گیرد.

استاندار خراسان رضوی افزود: در جهت اعتلای فرهنگ دفاع مقدس و تکمیل پروژه مرکز فرهنگی و باغ موزه دفاع مقدس استان باید از ظرفیت تعامل بین دستگاه‌ها حداکثر استفاده بشود.

وی پروژه باغ موزه دفاع مقدس را یک پروژه ملی دانست و گفت: با استفاده از تخصیص‌های ملی در سال جاری توسط سازمان برنامه و بودجه و اعتبارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نسبت به تکمیل باغ موزه دفاع مقدس اقدام شود.

گفتنی است فاز اول مرکز فرهنگی و باغ موزه دفاع مقدس استان شامل ساختمان مرکز اسناد و کتابخانه با زیربنای سه هزار متر مربع مهرماه سال جاری افتتاح شده است و مراحل بعدی که حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، پیش بینی می‌شود تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/۷۰۰۴۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول