اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

استاندار خراسان رضوی: همه مدیران برای رضایتمندی مردم تلاش کنند

استاندار خراسان رضوی با اشاره به ظرفیت شوراها گفت: همه مدیران به‌عنوان نماینده مردم باید در مسیر رضایتمندی مردم تلاش کنند.

استاندار خراسان رضوی: همه مدیران برای رضایتمندی مردم تلاش کنند

 
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمدصادق معتمدیان در جلسه ملاقات با اعضای شورای اسلامی استان که در محل دفتر استاندار برگزار شد، ضمن تسلیت ایام فاطمیه و چهلمین روز شهادت دانشمند هسته‌ای‌ شهید فخری‌زاده و سالگرد شهادت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، شوراها را نماد مردم‌سالاری دینی دانست و گفت: مردم بر اساس قانون می‌توانند در انتخابات شوراها شرکت کنند و در سرنوشت خود اثرگذار باشند.

استاندار خراسان رضوی با تأکید بر لزوم تأثیرگذاری شوراها در روند توسعه حوزه خدمتی خود، افزود: شوراها باید در چهارچوب وظایف قانونی خود و با تعامل و همگرایی با مسئولان بومی شهرستان‌ها بتوانند در روند تکمیل و اجرایی شدن پروژه‌های منطقه خود مؤثر باشند.

وی بیان کرد: فرایندهای جمهوری اسلامی ایران برای تصدی مسئولیت‌ها مردمی است و همه مدیران به‌عنوان نمایندگان مردم باید در مسیر رضایتمندی مردم تلاش کنند.

معتمدیان ادامه داد: همه مدیران در سطوح مختلف با شعار خدمت به مردم مسئولیتی را بر عهده می‌گیرند و باید صادقانه در جهت تحقق این شعار تلاش کنند چراکه بزرگ‌ترین سرمایه جمهوری اسلامی، اعتماد مردم است.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه نتیجه سفرهای شهرستانی در قالب یک برنامه کارشناسی شده اجرایی جمع‌بندی می‌شود که باید نقشه راهی برای مدیران باشد، افزود: باید ضمن اولویت‌بندی نیازها بر مبنای مطالبات مردمی و کار کارشناسی شده، بتوانیم فعالیت‌ها را سامان بدهیم.

وی توسعه عمرانی را یکی از اولویت‌های مدیریت استان برشمرد و گفت: باید درزمینهٔ تأمین زیرساخت‌های استان حداکثر تلاش خود را بکنیم.

معتمدیان ادامه داد: فعال شدن پروژه‌های عمرانی علاوه بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، به‌عنوان یک زیرساخت اصلی در توسعه استان می‌تواند تأثیرگذار است.

استاندار خراسان رضوی ضمن تأکید بر ضرورت تعامل و هم‌افزایی بین دستگاه‌ها در مطالبه گری از دستگاه‌های ملی تصریح کرد: برای جهش در حوزه‌های عمرانی و سرمایه‌گذاری، باید نگاه ملی را به پروژه‌های استان جلب کرده و از منابع ملی استفاده کنیم.

وی در همین راستا افزود: در این زمینه یکی از ظرفیت‌های قانونی، استفاده از پتانسیل بانک‌ها است، اما در خراسان رضوی از این ظرفیت کمتر استفاده‌شده است.

معتمدیان در بخش دیگری از سخنان خود بر روان‌سازی فرآیندهای سرمایه‌گذاری در استان تأکید کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی باید نقش تسهیلگر را داشته باشند تا بتوانند در خدمت توسعه همه‌جانبه استان قرار گیرند.

استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه خراسان رضوی ازنظر ترانزیت یک شاهراه بین‌المللی محسوب می‌شود، تمام تلاش خود را برای ساماندهی مرزهای استان و احیاء منافع مردم انجام داده و خواهیم داد.

انتهای پیام/ 70042

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول