اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

۳۵۰‌ مسافر در راه مانده شب گذشته در بخش رخ تربت حیدریه اسکان داده شدند

بخشدار رخ گفت: نیروهای ستاد مدیریت بحران بخش رخ بیش از ۳۵۰ مسافر در راه مانده ناشی از بارش برف و وقوع کولاک در جاده ارتباطی مشهد ـ تربت حیدریه را اسکان دادند.

۳۵۰‌ مسافر در راه مانده شب گذشته در بخش رخ تربت حیدریه اسکان داده شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت حیدریه به نقل از روابط عمومی بخشداری رخ، علی‌اکبر صاحبی اظهار کرد: ظرف شب گذشته همزمان با بارش برف و کولاک و شدت باد نیروهای مدیریت ستاد بحران با همکاری اعضای مدیریت ستاد بحران، فرمانداری، راهداری، نیروهای انتظامی و بسیج، هلال احمر، اورژانس، اهالی رباط سنگ، روستاهای سرهنگ، گرماب، عسگرد، علاقه، آبدارو، اسدآباد و دهیاران به بیش از ۳۵۰ مسافر در راه مانده را در جاده‌های ارتباطی این بخش اسکان داده‌اند.

بخشدار رخ افزود: در همین مدت به بیش از ۵۰۰ خودروی در راه مانده نیز توسط تیم‌های عملیاتی امداد و نجات هلال احمر و پلیس راه و پاسگاه‌های انتظامی بخش خدمات امدادی و رهاسازی ارائه شد.

وی همچنین از توزیع بیش از ۱۵۰ بسته اقلام غذایی و نیز بیش از ۲۰۰ تخته پتو توسط هلال احمر و اهالی و دهیاران منطقه رخ در بین در راه ماندگان خبر داد.

انتهای پیام/ 70051

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول