اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

تفتیان: هدف اصلی من قهرمانی آسیا و المپیک است

سریعترین دونده مرد ایران گفت: هدف اصلی من قهرمانی آسیا و المپیک است و برای رسیدن به این عنوان، مصمم‌ و با انگیزه‌ کار را جلو خواهم برد.

تفتیان: هدف اصلی من قهرمانی آسیا و المپیک است

حسن تفتیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تربت حیدریه اظهار کرد: جمعه گذشته موفق شدم در رقابت‌های داخل سالن ۶۰ متر فرانسه به عنوان قهرمانی دست پیدا کنم، سطح این مسابقات خیلی بالا بود و دونده‌های خوبی حضور داشتند.

سریع ترین دونده مرد ایران گفت: اولین محک جدی من در راه المپیک همین مسابقات بود که خدا را شکر توانستم با قهرمانی آن را به پایان برسانم.

وی تاکید کرد: مصمم‌تر و با انگیزه‌تر کار را جلو خواهم برد تا ان شاءالله اتفاقات خوبی در المپیک رخ دهد و تا المپیک همه چیز به خوبی پیش رود.

تفتیان با بیان اینکه نزدیک به ۱۰ روز است که با هدف شرکت در مسابقات آسیایی و المپیک توکیو اردوی آماده‌سازی خود را زیر نظر «اونتانون گای» مربی فرانسوی در این کشور شروع کرده‌ام، متذکر شد: این اردو قرار است ۵۰ روز ادامه داشته باشد و در این مدت در چند مسابقه داخل سالن شرکت می‌کنم، سپس برای مدت کوتاهی به ایران برمی‌گردم و به احتمال زیاد در رقابت‌های داخل سالن ایران هم مسابقه می‌دهم.

سریع ترین دونده مرد ایران تاکید کرد: قبل از قهرمانی آسیا یک اردوی دیگر در فرانسه دارم و هدف اصلی من قهرمانی آسیا و المپیک است.

انتهای پیام/۷۰۰۴۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول