اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

کشف بیش از ۲۰ تن روغن مایع و جامد یارانه‌ای در تربت جام

رئیس تعزیرات حکومتی تربت جام از کشف و توقیف بیش از ۲۰ تن روغن مایع و جامد یارانه‌ای در این شهرستان خبر داد.

کشف بیش از ۲۰ تن روغن مایع و جامد یارانه‌ای در تربت جام

 ‌ به گزارش خبرگزاری فارس از تربت جام به نقل از اداره تعزیرات حکومتی تربت جام، محمد وحیدی اظهار کرد: طبق اخبار واصله از دستگاه نظارتی و پس از انجام تحقیقات دقیق اداره تعزیرات حکومتی و دادستان عمومی وانقلاب تربت جام  بلافاصله به انبار مذکور مراجعه و انواع روغن مایع وجامد کشف و توقیف شد.

وی افزود: در بازرسی از این  واحد صنفی حدود ۷ تن از محموله مکشوفه را در انباری واقع در بلوار خلیج فارس پشت ترمینال و حدود ۱۲ تن دیگر را در واحد صنفی خود واقع در خیابان المهدی تخلیه و از ثبت انبار خود در سامانه جامع انبارها خودداری کرده بود.

رئیس تعزیرات حکومتی تربت جام بیان کرد: فرد متخلف حدود ۳ تن از محموله را بدون هماهنگی با اداره صمت به فروش رسانده و با توجه به وضعیت بازار روغن و کمبود آن در کشور و جلوگیری از هرگونه سوء‌استفاده، تمامی محموله مکشوفه با حضور میدانی دادستان، تعزیرات حکومتی، سازمان صنعت، معدن و تجارت و نیروی انتظامی پس از تنظیم صورتجلسه و با دستور قضایی توقیف و منتقل شد.

وحیدی خاطرنشان کرد: واحد صنفی و انبار فرد متخلف تا اطلاع ثانوی پلمب و پرونده تخلف برای رسیدگی در تعزیرات حکومتی تشکیل شد.

وی بیان کرد: روغن‌های مکشوفه به زودی به دستور دادستان عمومی وانقلاب تربت جام با قیمت مصوب بین شهروندان تربت جام عرضه می‌شود.

 انتهای پیام/۷۰۰۳۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول