رونمایی از دستاوردهای داخلی سیستم‌های ریلی درون‌شهری کشور در مشهد

با حضور معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور و استاندار خراسان رضویT از دستاوردهای تولید داخل سیستم‌های ریلی درون شهری کشور در مشهد رونمایی شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، در این مراسم علاوه بر رونمایی از دستاوردهای تولید شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد از اهم دستاوردهای ساخت داخل این شرکت بین سال‌های ۹۰ تا ۹۷ بازدید صورت گرفت. گفتنی است در طول 10 سال بهره‌برداری از خطوط یک و دو قطار شهری مشهد، حدود ۳۴۰ میلیون نفر مسافر جابجا شده است. همچنین، در حدود دو سال گذشته با بومی سازی و مهندسی معکوس برخی از قطعات قطار شهری در مشهد بالغ بر ۱۰۳ میلیارد تومان صرفه جویی صورت گرفته است. انتهای پیام/۷۰۰۴۵/ح
سورنا
10:35 - 14 بهمن 1399

2 بازنشر
5 بازدید



1 پاسخ