اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

فارس من| مرزهای تقسیماتی طرقبه شاندیز با مشهد شفاف و روشن است

فرماندار طرقبه شاندیز گفت: مرزهای تقسیماتی طرقبه شاندیز با مشهد مصوب هیئت وزیران است و هیچ تغییری تاکنون نداشته و کاملا شفاف و روشن است.

فارس من| مرزهای تقسیماتی طرقبه شاندیز با مشهد شفاف و روشن است

به گزارش خبرگزاری فارس از طرقبه شاندیز، مخاطبان در سامانه «فارس من» سوژه‌‌ای با عنوان «اختلاف مرز مشهد و طرقبه شاندیز حل شود» ثبت و درخواست پیگیری داشتند.

در متن این سوژه آمده است: بیش از دو دهه است اختلاف مرزی مشهد و طرقبه شاندیز حل نشده و متاسفانه تنها مرجع حل این اختلاف هیات وزیران هستند که تاکنون اقدامی نشده است. تشکیل جلسه و حل مشکل چند هزار خانواده ساکن در این محدوده مطالبه این قشر است که سال‌های زیادی از عمر خود را در این موضوع سوزانده‌اند. حل مشکلات جزء جزء ایران عزیزمان سرانجام به حل مشکلات کلی منجر خواهد شد. لذا از هیات محترم وزیران، وزارت کشور و خانه ملت تقاضا داریم در خصوص حل عاجل این معضل همکاری فرمایند.

فرماندار طرقبه و شاندیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه از نظر حریم ما هیچ مشکلی با شهر مشهد نداریم، تصریح کرد: مرزهای تقسیماتی شهرستان ما با مشهد، مصوب هیئت وزیران است و هیچ تغییری هم تاکنون نداشته و تغییری هم نخواهد داشت.

سیدحسن حسینی افزود: تا وقتی که مرزهای ما تغییر نکند که تغییر نخواهد کرد، ما دو همسایه هستیم که هر فردی در خانه خود و دیوار خانه هر شخص هم مشخص است، ما دو شهرستان هستیم که مصوبه داریم و حکومت مشخص کرده مرز هر کدام از ما کجا است.

وی تاکید کرد: هیچکس غیر از وزارت کشور و هیئت وزیران نمی‌تواند این مرزها را جابه‌جا کند و تاکنون هیچ مطلبی در این زمینه بیان نشده، مرزها مشخص و این بحث‌ها منتفی است.

فرماندار طرقبه شاندیز تاکید کرد: با توجه به این که تاکنون هیچ تغییری از طرف هیچ مرجع ذی‌صلاحی در خصوص مرز تقسیمات سیاسی بین دو شهرستان ایجاد نشده است از همین رو شهرداری مشهد هیچ سمت و صلاحیتی در داخل مرزهای سیاسی شهرستان ما ندارد.

حسینی اظهار کرد: بارها به تکرار گفته‌ایم  و باز هم تاکید می‌کنیم که مرزهای تقسیمات سیاسی ما با شهرستان مشهد کاملا شفاف و روشن و هیچ تغییری هم در آن داده نشده است و هیچ مسئول ذی‌صلاحی هم تاکنون صحبتی در خصوص تغییر مرزهای تقسیمات سیاسی بین این دو شهرستان انجام نداده است.

انتهای پیام/70066

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول