اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

پلاک مخدوش سرنخی برای انهدام باند حرفه‌ای سرقت

فرمانده انتظامی مشهد گفت: با هوشیاری و سرعت عمل ماموران کلانتری 43 کاظم آباد مشهد باند حرفه‌ای سرقت خودرو و قطعات خودرو متلاشی شد.

پلاک مخدوش سرنخی برای انهدام باند حرفه‌ای سرقت

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از سایت پلیس، عباس صارمی ساداتی ابراز کرد: روز گذشته یکی از تیم های گشتی کلانتری کاظم آباد هنگام گشت زنی در محدوده بلوار نجف به یک دستگاه سواری پراید 111 پلاک مخدوش مظنون شدند.

وی اظهار کرد: با نزدیک شدن خودرو گشت راننده و سه سرنشین آن قصد فرار از محل را داشتند که با سرعت عمل ماموران گشت قبل از فرار از محل دستگیر که با استعلام پلاک خودرو مشخص شد این خودرو ماه گذشته به سرقت رفته است.

فرمانده انتظامی مشهد تصریح کرد: متهمان پس از انتقال به مقر انتظامی در مواجهه با ادله و مستندات کشف شده به سرقت خودرو پراید و سه فقره سرقت محتویات داخل خودرو در محدوده بلوار نجف اعتراف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی از شهروندان خواست: خودروی خود را به لوازم ایمنی نظیر دزد‌گیر، سوئیچ مخفی، قفل فرمان، قفل پدال، قفل سوئیچی و سایر تجهیزات بازدارنده مجهز کنند. خودرو خود را حتی برای دقایقی کوتاه در اختیار افرادی که شناخت کافی از آنان ندارید قرار ندهید.

صارمی با بیان اینکه شهروندان به هنگام ترک خودرو خود، از قرار دادن سوئیچ بر روی آن جداً بپرهیزید، تصریح کرد: همیشه هنگام ترک خودروی خود، از بسته شدن درها و شیشه‌ها اطمینان حاصل کنید و هرگز خودرو خود را در اماکن خلوت و تاریک پارک نکنید.

فرمانده انتظامی مشهد ضمن بیان این موضوع که هنگام ورود و خروج از پارکینگ منزل مراقب باشید افراد غریبه وارد پارکینگ نشوند، گفت: حین گردش و تفریح، خودرو خود را در مکانی امن و در صورت امکان در پارکینگ‌های عمومی و مطمئن پارک کنند.

وی ادامه داد: در زمان خروج از پارکینگ منزل، ابتدا خودرو را خاموش کرده و سوئیچ را برداشته سپس درب پارکینگ را ببندید، همچنین چنانچه اتومبیل خود را در پارکینگ منزل پارک می‌کنید، از قفل بودن درب‌های آن مطمئن شوید.

صارمی ضمن اشاره به این موضوع که چنانچه خودرو را به علت نقص فنی هل می‌دهید، اجازه ندهید افراد غریبه و ناشناس پشت فرمان بنشینند، خاطرنشان کرد: هنگام وقوع حادثه و مراجعه به مراکز درمانی، خونسردی خود را حفظ کرده و در صورت ترک اتومبیل آن را قفل کنید.

این مقام مسؤول ابراز کرد: هنگام تصادف یا نزاع‌هایی که احتمال ساختگی بودن آن ها وجود دارد، مراقب خودرو خود باشید و هنگام ترک اتومبیل، اسناد و اوراق شناسایی و اموال با ارزش را در داخل خودرو قرار ندهید.

انتهای پیام/ 70071

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول