ضرورت تشدید نظارت‌ها در پایانه مسافربری مشهد

فرماندار مشهد خواستار رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تشدید نظارت‌ها در پایانه‌های مسافربری شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری شهرستان مشهد، سید محمدرضا هاشمی در نود و دومین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا با اشاره به بازدید میدانی خود از پایانه مسافربری امام رضا (ع)، خواستار رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و تشدید نظارت‌ها بر این اماکن شد. فرماندار مشهد افزود: با توجه به اینکه به ایام پایان سال و تعطیلات سال جدید نزدیک می‌شویم، رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی برای جابجایی و حمل‌ونقل مسافر برون‌شهری و همچنین مراقبت‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در پایانه‌های مسافربری بسیار حائز اهمیت است. هاشمی همچنین از تجمعات مردمی در مجتمع‌های تجاری ابراز نگرانی کرد و از دستگاه‌های مربوطه خواست تا ضمن تأکید مجدد بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط کسبه این‌گونه مجتمع‌ها، نهایت تلاش در خصوص اقدامات بهداشتی جهت حفظ سلامتی خود و همشهریان عزیز بکار گیرند. انتهای پیام/ 70042
فرماندار مشهد
23:38 - 4 اسفند 1399

1 بازنشر
20 بازدید



1 پاسخ