اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

افزایش موارد مثبت کرونا در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد

رییس گروه پیشگیری و مبارزه با بیماریهای واگیر دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: آمار مراجعات به مراکز خدمات جامع سلامت و نیز موارد مثبت کرونا در مناطق تحت پوشش دانشگاه در حال افزایش است.

افزایش موارد مثبت کرونا در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از وب‌دا، دکتر زهرا نهبندانی افزود: متاسفانه هشدارهایی که بارها از سوی خادمان حوزه سلامت داده شده هنوز جدی گرفته نشده است و بابت وضعیت فعلی با توجه به شیوع کرونای انگلیسی در کشور به شدت نگرانیم.

رییس گروه پیشگیری و مبارزه با بیماریهای واگیر دانشگاه علوم پزشکی مشهد از مردم خواست با حساسیت نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی ، از حضور در اماکن عمومی خودداری نمایند تا بتوانیم سال جاری را به سلامت به پایان برسانیم.

وی اظهار کرد: در حال حاضر ۴۰ مرکز خدمات جامع سلامت به بیماران مبتلا و یا مشکوک به کووید-۱۹ در مناطق زیر پوشش دانشگاه خدمات رسانی می کنند.

دکتر نهبندانی با بیان این‌که۲۲ مرکز خدمات جامع سلامت در مناطق پنجگانه مشهد و دیگر مراکز در شهرستان های زیر پوشش به صورت ویژه در حوزه کرونا به مراجعین خدمات رسانی می کنند، تصریح کرد: در این مراکز علاوه بر افزایش تیم های مراقب سلامت و پزشکان، زمان فعالیت نیز تا ساعت۲۱ تعیین شده است.

رییس گروه پیشگیری و مبارزه با بیماریهای واگیر دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اجرای برنامه نظام ارجاع بیماران کرونایی در سطح دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: مراکز خدمات جامع سلامت ویژه کرونا به عنوان سطح یک خدمات محسوب می شوند و در صورت نیاز به خدمات تصویر برداری از طریق این مراکز بیماران به سطح دو و در نهایت در صورت نیاز به بستری به سطح سه و بیمارستان ها ارجاع می شوند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول