اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

تمهیداتی برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی حرم مطهر در آستانه تحویل سال ۱۴۰۰

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: تمام تمهیدات برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در آستانه تحویل سال ۱۴۰۰ در حرم مطهر و خیابان‌های منتهی به حرم مطهر اندیشیده شده است.

تمهیداتی برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی حرم مطهر در آستانه تحویل سال ۱۴۰۰

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با همراهی معاون استاندار خراسان رضوی از سیستم حمل‌ونقل ریلی و راه‌آهن خراسان رضوی بازدید کرد.

محمدصادق براتی در حاشیه این بازدید در خصوص برنامه‌های پیش‌بینی شده نوروزی سال ۱۴۰۰ در خراسان رضوی اظهار کرد: مجموعه اجرایی در ستاد خدمات سفر استان متناسب با شرایط ناشی از بیماری کرونا و مطابق مصوبات ستاد مدیریت کرونا، پیش بینی‌های لازم را در خصوص پذیرش مسافرین و زائرین بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) به عمل خواهند آورد.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی یادآور شد: با توجه به اینکه مشهد مقدس در آستانه سال نو خواستگاه مسافرین داخلی و خارجی است، لازم در ستاد ملی کرونا مصوبات ویژه‌ای برای نوروز ۱۴۰۰ تدوین شود که در حال پیگیری این موضوع هستیم.

وی خاطر نشان کرد: تمام تمهیدات برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در آستانه تحویل سال ۱۴۰۰ در حرم مطهر و خیابان‌های منتهی به حرم مطهر اندیشیده شده است و امید است مجاورین و زائران با رعایت هر چه بیشتر دستورالعمل‌های بهداشتی نقش موثری در کاهش و ریشه کن شدن این بیماری منحوس داشته باشند و شاهد روزی باشیم که مشهد مقدس مملو از زائرین و عاشقان امام رئوف حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام باشد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول