اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

اگر همه امور در همه عرصه‌ها به مردم سپرده شود خیر و برکتش بیشتر است

فرمانده سپاه امام رضا(ع) ضمن تشکر از حضور رییس مجلس شورای اسلامی در یادواره شهدای عملیات‌های خیبر و بدر، گفت: معتقد هستیم اگر همه امور در همه عرصه‌ها به مردم سپرده شود خیر و برکتش بیشتر است.

اگر همه امور در همه عرصه‌ها به مردم سپرده شود خیر و برکتش بیشتر است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سردار یعقوبعلی نظری صبح امروز در یادواره شهدای عملیات‌های خیبر و بدر که در مجتمع فرهنگی آیه‌ها برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: به ارواح مطهر شهدای عزیز به ویژه امام راحل(ره) که احیا کننده راه شهداست درود می‌فرستم، از تمامی عزیزان برای برگزاری این مراسم در روزهای پایانی سال ۹۹ تقدیر و تشکر می‌کنم امیدوارم این نشست‌های ما منشأ خیر و برکت باشد.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) ضمن تشکر از حضور رییس مجلس شورای اسلامی در این مراسم، عنوان کرد: آقای قالیباف که امروز افتخار حضورش را داریم یکی از رزمندگان دفاع مقدس است، معتقد هستیم اگر همه امور در همه عرصه‌ها به مردم سپرده شود خیر و برکتش بیشتر است.

وی با بیان این مطلب که تمام عزیزانی که شهدا و میدان‌های سخت را درک کرده‌اند باید سنگ بنا را بگذارند، افزود: اصرار داریم تشکل‌های مردمی دفاع مقدس با نگاه خدا پسندانه و نکته‌ای که شهدا داشتند در حوزه‌های تخصصی فعالیت کنند، ما نیز در حوزه حمایت کننده‌ پشتیبانی می‌کنیم.

نظری گفت: همه عزیزان ما در تشکل‌های دفاع مقدس مشغول فعالیت هستند این مراسم هم به همت شورای هماهنگی تشکل‌های دفاع مقدس است که عصاره وحدت همت و نگاه بلندی است که در خراسان رضوی وجود دارد.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) با تأکید بر این مطلب که قبول داریم در بعضی مسائل مانند دفاع مقدس عقب‌ماندگی داریم، متذکر شد: باید فرهنگ شهدا را آن‌گونه که در دفاع مقدس رقم زدند به مردم معرفی کنیم، ما هم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا بتوانیم جبران مافات کنیم.

وی یادآور شد: کنگره شهدا را با توجه به شرایط کرونایی در سال ۱۴۰۱ برگزار می‌کنیم، در این کنگره به عنوان مقطع زمانی تلاش می‌شود فرهنگ دفاع مقدس ظهور و بروز پیدا کند و تولیدات خوبی داشته باشیم.

گفتنی است؛ عملیات بدر عملیات گسترده نظامی نیروهای مسلح ایران، در خلال جنگ ایران و عراق بود، که در اسفندماه ۱۳۶۳ به مدت ۱۰ روز در منطقه هورالعظیم، به فرماندهی سپاه و با مشارکت نیروی زمینی ارتش، بر علیه نیروهای ارتش عراق انجام شد. عملیات بدر در تاریخ ۱۹ اسفند ۱۳۶۳ آغاز شد و تا ۲۹ اسفند ۱۳۶۳ ادامه داشت؛ عملیات خیبر نیز به‌صورت مشترک توسط سپاه پاسداران و نیروی زمینی ارتش و با پشتیبانی هوانیروز ارتش و نیروی هوایی ارتش، اجرا شد. باتوجه به اینکه عملیات خیبر اولین عملیات آبی و خاکی بود این عملیات شرایط دفاع مقدس را به شکل دیگری رقم زد.

انتهای پیام/۷۰۰۶۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول