اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

پیش‌بینی یک سیزده‌بدر بارانی برای خراسان رضوی

کارشناسان اداره پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی بر اساس تحلیل نقشه‌های آینده‌‎نگری و تصاویر ماهواره‌ای، فردا بعدازظهر برای استان افزایش ابر پیش‎‌بینی می‌کنند به طوری که ساعات پایانی شب در مناطق غربی استان رگبار پراکنده باران و رعدوبرق دور از انتظار نیست.

پیش‌بینی یک سیزده‌بدر بارانی برای  خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، بر اساس تحلیل نقشه‌های آینده‌‎نگری و تصاویر ماهواره، فردا بعدازظهر افزایش ابر پیش‎‌بینی شده که ساعات پایانی شب در مناطق غربی استان رگبار پراکنده باران و رعدوبرق دور از انتظار نیست.

شنبه شب بر وسعت و میزان بارش افزوده می‌شود به‌طوری که تا یک‎شنبه شب علاوه بر احتمال رخداد تگرگ، بارش در مناطق مستعد شمال غرب، مناطقی از مرکز و شرق جاری شدن رواناب را به‌همراه خواهد داشت. 

همچنین شنبه بعدازظهر وزش باد شدید در پاره‎ای نقاط همراه با پدیده گردوخاک و کاهش میدان دید با احتمال آسیب به سازه‎‌های موقت رخ خواهد داد؛ یک‎شنبه نیز بیشینه دمای هوا نسبت به شنبه بین ۸ تا ۱۲درجه سلسیوس کاهش می‎‌یابد.

 گزارش وضع هوای خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته:

طی ۲۴ ساعت گذشته کوه‎سرخ با کمینه دمای ۲ درجه سلسیوس خنک‎ترین و سبزوار با بیشینه دمای۲۴ درجه سلسیوس گرم‎ترین شهرهای استان خراسان رضوی بوده‌اند؛ طی این مدت کمینه و بیشینه دمای هوای شهر مشهد مقدس به ترتیب ۸ و ۱۷ درجه سلسیوس بوده است. همچنین بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان‎‎ سبزوار ۴۷ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول