اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

اطلاعیه بهزیستی خراسان رضوی در خصوص تزریق واکسن به افراد غیر مرتبط در درگز

روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی در خصوص تزریق واکسن به افراد غیرمرتبط در مرکز سالمندان در شهرستان درگز اطلاعیه‌ای صادر و نتیجه تحقیقات را اعلام کرد.

اطلاعیه بهزیستی خراسان رضوی در خصوص تزریق واکسن به افراد غیر مرتبط در درگز

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی، در پی درج خبری در خصوص تزریق ۲ دوز واکسن به افراد غیر مرتبط در یک مرکز سالمندان در شهرستان درگز در رسانه‌ها، با دستور سرپرست بهزیستی استان، بررسی موضوع و انجام تحقیق دقیق، به فوریت از سوی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی در دستور کار قرار گرفت.

اداره کل بهزیستی خراسان رضوی نتیجه تحقیقات انجام شده را در قالب اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

تعداد ۵۸ دوز واکسن برای تزریق به مددجویان مقیم و پرسنل ۲ مرکز سالمندان در شهرستان درگز از سوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد به شبکه بهداشت و درمان این شهرستان تحویل و سپس با حضور و همکاری کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان و کارشناس بهزیستی درگز، این واکسن‌ها به تمام سالمندان واجد شرایط و پرسنل مراکز مذکور تزریق شد.

در پایان واکسیناسیون، مشخص شد به جهت انصراف یکی از پزشکان مرکز از تزریق واکسن و نیز وجود بیماری زمینه‌ای در یکی از افراد مقیم که در نتیجه، این سالمند عزیز، شرایط تزریق واکسن را نداشته، ۲ دوز واکسن اضافی، به جهت اینکه می‌باید فورا مصرف می‌شد و گرنه بسرعت از بین می‌رفت، به ۲ فرد غیر مرتبط و خارج از فهرست اسامی اعلام شده به شبکه بهداشت و درمان، تزریق شده است.

بنابراین موضوع در مرکز سالمندان مذکور، از سوی بهزیستی خراسان رضوی، شبکه بهداشت و درمان شهرستان، بهزیستی درگز و سایر دستگاه‌های مرتبط در دست پیگیری است و چنانچه تخلف، محرز شود، برخورد قانونی لازم با متخلفین صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول