اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

رنگ‌بندی جدید کرونا در خراسان رضوی اعلام شد/ ماسک مشهد همچنان قرمز است

با اعلام جدید وضعیت رنگ‌بندی شهرستان‌ها در نرم افزار ماسک، مناطق کرونایی قرمز رنگ در خراسان‌رضوی به پنج شهر شامل مشهد، سبزوار، کاشمر، درگز و بینالود کاهش یافت.

رنگ‌بندی جدید کرونا در خراسان رضوی اعلام شد/  ماسک مشهد همچنان قرمز است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، با اعلام آخرین وضعیت رنگ بندی کرونا در شهرستان‌ها و مناطق مختلف کشور که ۱۳ اردیبهشت‌ماه در نرم افزار ماسک به‌روزرسانی شد، بسیاری از شهرستان‌های خراسان‌رضوی نیز که طی یک هفته اخیر نسبت به رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی اقدام کرده بودند با کاهش تعداد مبتلایان و بستری‌شدگان کرونا، از وضعیت قرمز به نارنجی و از نارنجی به زرد تغییر رنگ پیدا کردند. 

بر این اساس در حال حاضر ۱۴ شهرستان سرخس، کلات، زاوه، تربت‌جام، خواف، تایباد، باخرز، بجستان، مه‌ولات، داورزن، جوین، جغتای، خوشاب و فیروزه در وضعیت زرد و  ۹ شهرستان قوچان، چناران، گناباد، فریمان، خلیل آباد، بردسکن، نیشابور، رشتخوار و تربت‌حیدریه در وضعیت نارنجی قرار دارند. 

همچنین شهرستان‌های مشهد، سبزوار،کاشمر، درگز و بینالود پنج شهرستان خراسان رضوی هستند که به دلیل افزایش تعداد مبتلایان و بستری‌شدگان ناشی از کرونا همچنان در وضعیت قرمز قرار دارند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴٢

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول