اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

آماده باش و هشدار سیل در برخی نقاط خراسان رضوی/ مردم از اسکان در حاشیه رودخانه‌ها پرهیز کنند

مدیر کل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی با اشاره به هشدار و اخطارهای صادره هواشناسی در خصوص استمرار بارش‌ها تا فردا عصر در خراسان رضوی گفت: با توجه به افزایش بارندگی‌ها و احتمال جاری شدن سیل از مردم درخواست می‌کنیم از اسکان در حاشیه رودخانه‌ها پرهیز کنند.

آماده باش و هشدار سیل در برخی نقاط خراسان رضوی/ مردم از اسکان در حاشیه رودخانه‌ها پرهیز کنند

محسن نجات در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد با اشاره به وقوع بارندگی و جاری شدن سیل طی چند روز گذشته در بسیاری از شهرستان های خراسان رضوی، اظهار کرد: بارندگی های سیل آسا در گناباد، کاخک، تربت حیدریه، کاشمر، مشهد و برخی دیگر از شهرستان ها موجب بروز خسارت هایی به بخش کشاورزی و برخی منازل روستایی شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی با تأکید براینکه جاری شدن سیلاب باعث تخریب پایه پل در محور ارتباطی بایگ به تربت حیدریه و نیز مسدود شدن جاده گناباد به کاخک نیز شده است، بیان کرد: با توجه به استمرار سامانه بارشی تا عصر فردا، جلسه جمع‌بندی و اعلام خسارت‌های احتمالی در تمامی بخش‌ها روز شنبه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شرایط آماده باش و اخطار تا عصر فردا در مناطق مختلف استان ادامه دارد، ابراز کرد: از مردم درخواست داریم با توجه به هشدارهای هواشناسی امروز و فردا از حضور در تفرجگاه‌ها، مناطق کوهستانی و اسکان در حاشیه رودخانه‌ها پرهیز کنند.

نجات اذعان کرد: بارندگی‌های سیل آسای بهاری در برخی مناطق در همان لحظات اولیه بارش باعث جاری شدن سیل می‌شود، که اگر مردم رعایت نکنند و نسبت به هشدارها بی‌توجه باشند، خسارت جبران ناپذیری در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/٧٠٠۴٢

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول