اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

رهایی ۱۱۰ زندانی جرایم غیر عمد در پویش بزرگ عید تا عید

مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان رضوی گفت: این ستاد در نظر دارد به مناسبت دهه ولایت با اجرای پویش بزرگ عید تا عید ۱۱۰ زندانی جرایم غیرعمد را از زندان آزاد کند.

رهایی ۱۱۰ زندانی جرایم غیر عمد در پویش بزرگ عید تا عید

جواد غفاریان قدیرزاده طوسی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در مشهد در خصوص پویش بزرگ عید تا عید بیان کرد: ستاد دیه خراسان رضوی با همکاری کمیته امداد و سایر نهاد‌های حمایتی و با مشارکت خیرین و مردم نوع دوست استان تصمیم دارد با جمع‌آوری کمک‌های نقدی به مناسبت دو عید خجسته قربان و قدیر در پویش بزرگ عید تا عید  ۱۱۰ زندانی جرایم غیرعمد را آزاد کنند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان رضوی با بیان اینکه از هنگامی که این پویش شروع شده مردم خیر بسته به توان خود مبالغ متفاوتی از ۵۰ هزار تا ۱۰۰ میلیون تومان به شماره حساب این ستاد واریز کرده‌اند، عنوان کرد: هم اکنون حدود ۵۰۰ زندانی جرایم غیر عمد در سطح زندان‌های خراسان رضوی به سر می‌برند که چشم انتظار کمک‌های خیرین هستند.

وی افزود: تلاش می‌شود در دهه ولایت بالغ بر یک پنجم این زندانیان آزاد و به زندگی عادی خود بازگردند.

گفتنی است؛ نیکوکاران می‌توانند جهت مشارکت در این پویش خداپسندانه کمک‌های خود را از طریق شماره کارت بانک ملی ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۹۳۲۹ و شماره کارت بانک صادرات ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۱۴۱۹۸۸، شماره حساب بانک ملی سیبا ۰۱۰۵۹۴۶۹۴۸۰۰۷ و شماره حساب بانک صادرات سپهر ۰۱۰۸۰۱۱۵۵۰۰۰۱ متعلق به ستاد دیه استان واریز و در این اقدام خیر سهیم شوند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول