اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

کشف بیش از ۲ تُن تریاک در عملیات ضربتی پلیس خراسان رضوی

فرمانده انتظامی خراسان رضوی از توقیف یک دستگاه خودرو وانت بار و کشف ۲ تُن و ۷۶ کیلوگرم تریاک در سبزوار خبر داد.

کشف بیش از ۲ تُن تریاک در عملیات ضربتی پلیس خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار سرتیپ پاسدار محمدکاظم تقوی گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر سبزوار با همکاری اطلاعاتی تیم‌های مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی و پلیس خراسان جنوبی به اطلاعاتی از قاچاق محموله سنگین موادافیونی در محورهای جنوبی به سمت شهرستان سبزوار دست یافتند. 

فرمانده ارشد انتظامی خراسان رضوی افزود: پلیس در این عملیات با ردزنی‌های گسترده و تعقیب سایه‌به‌سایه خودروی حامل مواد افیونی، با تغییر مسیر خودروی وانت بار ، محل نگهداری این محموله سنگین مواد افیونی در یکی از روستاهای سبزوار را شناسایی کردند.
 
وی خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی سبزوار با اقدامی غافلگیرانه در بازرسی از محل موردنظر ۲ تُن و ۷۶ کیلوگرم تریاک کشف و در مرحله اول عملیات یک متهم را دستگیر کردند.

سردار تقوی گفت: در این عملیات ضربتی یک دستگاه خودروی وانت نیسان توقیف و متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد. 

فرمانده انتظامی خراسان رضوی با تشکر از همکاری و همراهی آگاهانه مردم قانون‌مدار و هم‌استانی‌های عزیز با نیروی انتظامی در مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ، از شهروندان خواست؛ در صورت اطلاع از هرگونه خبر مبنی بر جابه‌جایی، حمل و یا فروش موادمخدر مراتب را از طریق تلفن مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند تا اقدام لازم در برخورد قاطعانه با عاملان قاچاق و توزیع مواد افیونی و مبارزه با پدیده شوم اعتیاد  مواد مخدر به عمل آید.

انتهای پیام/۷۰۰۶۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول