اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

شایعه تخریب مجسمه های شاهنامه فردوسی در شاندیز!/ هنوز اصلا مجسمه ای در کار نیست

مسئول روابط عمومی شرکت پدیده شاندیز گفت: شایعه تخریب مجسمه‌های شاهنامه فردوسی دو سال قبل هم با همین مضمون عنوان شد و جنبه هیجانی و تخریب شخصیت آیت الله علم الهدی را دارد؛ در واقع باید بگویم مجسمه‌های شاهنامه هنوز بهره‌برداری نشده و اصلا در معرض دید کسی نیست که دیده و تخریب شود.

شایعه تخریب مجسمه های شاهنامه فردوسی در شاندیز!/ هنوز اصلا مجسمه ای در کار نیست

نجمه امینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد در خصوص شایعات پخش شده در فضای مجازی مبنی بر تخریب مجسمه‌های شاهنامه فردوسی یادآور شد: این شایعات دو سال قبل هم با همین مضمون عنوان شد ولی درست نیست.

مسئول روابط عمومی پدیده شاندیز اظهار کرد: مجسمه‌های شاهنامه هنوز بهره‌برداری نشده و اصلا در معرض دید کسی نیست که دیده و تخریب شود؛ در قسمت پروژه مجسمه‌های فردوسی اکنون کاری انجام نمی‌شود که توجهی به آن صورت بگیرد.

وی ادامه داد: دو سال پیش هم که این شایعه مطرح شد ابتدا با دفتر امام جمعه مشهد تماس گرفتیم که به‌طور کامل این موضوع را تکذیب کردند؛ این‌ها شیطنتی دوباره است که در حال دست‌به‌دست شدن در فضای مجازی است.

گفتنی است؛ شایعه ای در فضای مجازی مبنی بر دستور تخریب مجسمه‌های نبردهای رستم در پدیده شاندیز توسط امام جمعه و دادستان مشهد باعث شد موضوع را از مسئول روابط عمومی شرکت پدیده شاندیز جویا شویم.

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول