اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

خبر خوش برای فوتبال خراسان: پیام احیا شد

سرمربی باشگاه پیام توس خراسان گفت: تأسیس باشگاه پیام توس خراسان و حضور در لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور را به مردم مشهد تبریک می‌گویم.

خبر خوش برای فوتبال خراسان: پیام احیا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، نشست خبری باشگاه پیام توس خراسان در دفتر باشگاه برگزار شد. در ابتدای این نشست، یونس مسعودی بازیکن سابق پیام و مدیر فعلی باشگاه پیام طوس خراسان نام و یاد تمامی درگذشتگان باشگاه پیام ازجمله مرحومان شادیان‌فر، فکری، سادات، تشکری، نجمی، تحققی و غیاثیان را گرامی‌داشت و برای همه‌ی آن‌ها طلب آمرزش کرد.

در ادامه مالک باشگاه و بازیکن قدیمی پیام بابیان اینکه برای تأسیس باشگاه دو سال برنامه‌ریزی‌شده است، گفت: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های هدفمندی که تیم مهندسی و کارشناسی ما انجام داده، بتوانیم پیام توس خراسان را به بالاترین سطح فوتبال برسانیم.

محمد هیوا حسین‌زاده با درک دغدغه‌های اهالی رسانه و ورزش استان درباره‌ی پشتوانه‌ها و حامیان مالی باشگاه خاطرنشان کرد: به‌عنوان یک فوتبالی، در عرصه ورزش وعده‌های توخالی زیادی از جانب مالکین باشگاه‌های مختلف شنیده‌ام اما ما نیامده‌ایم که یک سال بازی کنیم، سقوط یا صعود کنیم، یا در لیگ دو بمانیم و بعد همه‌چیز را رها کنیم.

مالک باشگاه پیام توس خراسان ادامه داد: دو شرکت حامی باشگاه در مالکیت صددرصدی من هستند و بودجه سالانه باشگاه بسته و آماده‌ی بهره‌برداری است. ما همچون برخی تیم‌ها که سی درصد مبلغ قرارداد بازیکن در اول فصل و مابقی درزمانی نامعلوم پرداخت می‌شود، نیستیم و حقوق کادر فنی و بازیکنان باشگاه به‌صورت ماهیانه پرداخت خواهد شد.

تلاش دو ساله‌ای که منجر به احیای پیام شد

همچنین رئیس هیأت مدیره پیام توس خراسان اظهار کرد: ما خلائی را در فوتبال استان خراسان و مشهد احساس کردیم که پنداشتیم شاید احیای پیام که از قطب‌های مؤثر استان بوده است بتواند این خلأ را پر کند. در این زمینه قدم‌های مؤثری  برداشته شد و زحمات دوساله و جلسات کارشناسی و کمپین‌های مختلف مردمی به احیای پیام منجر شد.

رضا محمدی توجه به رده‌های پایه و مبارزه با بازیکن‌سالاری و همین‌طور حضور در عرصه حرفه‌ای فوتبال کشور را از اهداف باشگاه دانست.

وی با اشاره به حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی و هیأت فوتبال مشهد و استان خراسان رضوی افزود: امروز شاهد آن هستیم که باشگاه توانسته در تمامی رده‌های سنی ازجمله نونهالان و نوجوانان و امید دارای بازیکن و تیم باشد.

رئیس هیأت مدیره پیام توس خراسان با تأکید بر سرمایه‌گذاری روی رده‌های پایه و بازیکنان بومی تصریح کرد: در سه ماه گذشته بدون اخذ هرگونه شهریه تیم‌های پایه شکل‌گرفته تا با کشف استعدادها بتوانیم بازیکنان مستعد را در آینده به تیم بزرگسالان تزریق کنیم.

وی هدف از تشکیل تیم‌های پایه را تأسیس تیم بزرگسالان اعلام و تأکید کرد: پس از بررسی‌ها به این نتیجه رسیدیم با خرید امتیاز تیم دسته دومی امید گناوه در فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور حضور پیدا کنیم. 

محمدی با تأکید بر سرمایه‌گذاری روی رده‌های پایه و بازیکنان بومی تصریح کرد: در سه ماه گذشته بدون اخذ هرگونه شهریه تیم‌های پایه شکل‌گرفته تا با کشف استعدادها بتوانیم بازیکنان مستعد را در آینده به تیم بزرگسالان تزریق کنیم.

رئیس هیأت مدیره پیام توس خراسان بابیان اینکه تمام امور اداری ازجمله ثبت باشگاه پیام توس انجام‌شده است، ابراز کرد: امید داریم بتوانیم از ظرفیتی که برای این استان ایجادشده است نهایت استفاده را ببریم و در این زمینه امید داریم مسئولین سیاسی، اجتماعی و ورزشی استان نیز از این باشگاه حمایت کنند.

پیام برای رسیدن به جایگاه اصلی نیازمند کمک اصحاب رسانه است

در ادامه نیز سرمربی پیام توس خراسان نیز ضمن خیرمقدم به اصحاب رسانه گفت: اگر اصحاب رسانه نبودند کسی ما ورزشکاران را نمی‌شناخت و حتماً خیلی عقب‌تر از این حرف‌ها بودیم.

محمد بابایی ضمن تشکر از مالک ، هیأت مدیره و مدیریت باشگاه ابراز کرد: به مردم خراسان بابت احیای باشگاه پیام تبریک میگویم و افتخار می‌کنم مربی تیم امام رضا (ع) هستم.

وی با اشاره به برنامه پنج‌ساله‌اش یادآور شد: امیدواریم بتوانیم با این برنامه باشگاه را به جایگاه اصلی خود یعنی لیگ برتر و آسیا برسانیم که در این مسیر به کمک اصحاب رسانه نیاز داریم.

بابایی ضمن بیان اینکه استارت تیم بزرگسالان از دهم تیر زده‌شده است گفت: در این باشگاه به روی تمامی بازیکنان بومی استان باز است و به‌هیچ‌وجه رزومه و سن و سال و سابقه‌ی بازیکن را مدنظر قرار نمی‌دهیم.

وی ادامه داد: برخی بازیکنان مدنظر ما درگیر لیگ‌های یک و دو بوده‌اند و برخی دیگر هم‌اکنون در پلی‌آف لیگ دسته سوم کشور مشغول بازی هستند که با تعویق یک ماه شروع بازی‌های فصل جدید لیگ دسته دوم، کار ما راحت‌تر شد.

سرمربی تیم پیام توس خراسان از معرفی پنج بازیکن به مدیریت باشگاه جهت انجام استعلامات لازم و تست پزشکی خبر داد و خاطرنشان کرد: منتظریم مسابقات پلی‌آف لیگ دسته سوم نیز تمام شود تا با خیال آسوده در پست‌های مدنظر بازیکن بومی جذب کنیم.

وی ضمن تأکید برجذب بازیکنان بومی استان گفت: البته برای پیشبرد اهداف بلند باشگاه اگر در پستی نتوانستیم از بازیکن بومی خوبی بهره ببریم، قطعاً به جذب بازیکن غیربومی روی خواهیم آورد که در این زمینه حدود 25 بازیکن از خارج استان با باشگاه در حال تماس برای ملحق شدن به تیم هستند اما باید صبر کنند.

خودکفایی اقتصادی از اهداف ماست

مدیر باشگاه پیام توس بابیان اینکه دو شرکت بزرگ خراسانی متعلق به مالک باشگاه حامیان مالی باشگاه پیام توس است، گفت: برنامه‌ریزی اصلی ما در حوزه اقتصادی این است که از سال سوم در حوزه درآمدزایی خودکفا شویم.

مسعودی افزود: شرکت‌های زیادی تقاضای همکاری مالی با ما داشته‌اند و امیدواریم با ایجاد کمپ و زمین تمرینی در دو سال پیش رو، بار مالی زیادی از روی دوش باشگاه برداشته شود.

مدیر باشگاه پیام توس در خصوص زمین تمرینی و ورزشگاه اختصاصی باشگاه نیز گفت: برای ساخت استادیوم نیاز به زمین مناسب داریم. در همین زمینه، حسین زاده، بابیان اینکه شرکت تأسیساتی ساخت‌وساز هم برای ساخت ورزشگاه فراهم است افزود: با تمهیدات چیده شده، حتی بابت ساخت ورزشگاه هم مشکلی نداریم و در برنامه خود ساخت مجموعه آبی و سالن ورزشی را نیز داریم.

وی در خصوص تیم‌های پایه پیام توس خراسان بیان کرد: تیم‌های نونهالان و نوجوانان ما به دلیل نزدیکی سنی باهم در حال تمرین هستند و در تمامی رده‌ها در سوپر لیگ استان تیم داریم و فعال هستیم.

گفتنی است در این نشست جلیل ذوالفقاری، محمد عصار، علی پوررمضان، حسین هوشیار، امین غلیچی، نادر رضایی، و سید کاظم حسینی به‌عنوان اعضای کادر فنی، پزشکی و سرپرستی تیم پیام توس خراسان معرفی شدند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول