اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

فارس من| سرمایه‌گذاری برای احداث فرودگاه در نیشابور نداریم

نماینده مردم نیشابور، فیروزه و زبرخان در مجلس شورای اسلامی گفت: در پروژه احداث فرودگاه نیشابور تمامی امور مهیا است اما سرمایه‌گذاری برای این کار اعلام آمادگی نکرده است.

فارس من| سرمایه‌گذاری برای احداث فرودگاه در نیشابور نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، مخاطبان در سامانه «فارس من» سوژه‌ای با عنوان «برنامه اجرایی فرمانداری برای احداث فرودگاه نیشابور چیست؟» را ثبت و درخواست پیگیری داشتند.

احسان ارکانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور، اظهار کرد: سرمایه‌گذار پیدا شود، ما تسهیلات لازم در اخذ مجوزها و استعلام‌ها را در اختیارش قرار می‌دهیم.

نماینده مردم نیشابور، فیروزه و زبرخان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجموعه فرمانداری و فرماندار نیشابور آماده هر گونه همکاری و حمایت هستند، تاکید کرد: زمین فرودگاه مکان‌یابی و کارشناسی شده، و مانعی هم از نظر مقرارت هوانوردی بر سر راه ایجاد فرودگاه نیشابور نیست. 

وی افزود: هنوز سرمایه‌گذاری برای انجام این کار اعلام آمادگی نکرده است؛ از این‌رو کسانی که پیگیر هستند اگر می‌توانند سرمایه‌گذار معرفی کنند تا از صفر تا صد پروژه احداث فرودگاه او را حمایت و همراهی کنیم.

انتهای پیام/۷۰۰۶۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول