اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

واکسیناسیون کرونا در مصلای نماز جمعه اهل سنت مشهد با واکسن ایرانی

مسئول پایگاه واکسیناسیون شهید رجایی با بیان اینکه سه تن از مولویان اهل سنت مشهد پس از تزریق واکسن، از ما دعوت کردند به نماز جمعه آن‌ها رفته و افراد را واکسینه کنیم، گفت: پس از هماهنگی با سپاه ناحیه به مسجد نور رفته و واکسیناسیون را انجام دادیم.

واکسیناسیون کرونا در مصلای نماز جمعه اهل سنت مشهد با واکسن ایرانی

محمد انصاری‌فر‌ در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، در خصوص واکسیناسیون اهل سنت در محله شهید رجایی مشهد، اظهار کرد: روز گذشته آقایان مولوی قرایی، مولوی قربانی و مولوی سامانی که قبلا در این مرکز واکسیناسیون شده بودند از ما برای واکسیناسیون اهل سنت در مسجد نور پس از نماز جمعه دعوت کردند.

مسئول پایگاه واکسیناسیون شهید رجایی بیان کرد: یک تیم واکسیناسیون به محل برگزاری نماز جمعه اهل سنت در مشهد(مسجد نور) فرستادیم و کار انجام شد.

وی در ادامه تشریح کرد: واکسنی که ما تزریق می‌کنیم برکت است و رسانه‌های غربی مقابل واکسن ایرانی آرام نمی‌نشیند و تبلیغات سوء دارند.

انصاری‌فر‌ اضافه کرد: از بیست و یکم مرداد ماه ۷ هزار نفر در این پایگاه که یکی از ۱۰ پایگاه ما است، واکسینه شده‌اند؛ این طرح برای حاشیه شهر است اما از سایر نقاط مشهد هم برای تزریق مراجعه می‌کنند.

گفتنی است؛ روز پنج‌شنبه نیز مولوی وامام جمعه اهل سنت مشهد توسط قرارگاه عملیاتی مردمی شهید سلیمانی در منطقه شهید رجایی، تزریق واکسن برکت را انجام داد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۴/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول