اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

دلار جهانگیری همچنان قربانی می‌گیرد/ تخلف ارزی ١١٨ شرکت بی‌نام‌ونشان در خراسان رضوی محرز شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: تخلف ١١٨ شرکت بی‌نام‌ونشان در خراسان رضوی که اقدام به دریافت ارز دولتی کردند، کاملاً محرز است.

دلار جهانگیری همچنان قربانی می‌گیرد/ تخلف ارزی ١١٨ شرکت بی‌نام‌ونشان در خراسان رضوی محرز شد

مرتضی مدنی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشمر اظهار کرد: اگرچه تاکنون تخلف ١١٨ شرکت دریافت‌کننده ارز دولتی محرز شده است، اما با بررسی‌ها و جمع‌بندی‌هایی که در حال انجام است احتمال افزایش این تعداد شرکت متخلف وجود دارد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی با اشاره به اینکه پرونده‌های مربوط به این تخلفات ارزی به‌صورت مستند وجود دارد، افزود: بدون مدرک صحبت نمی‌کنم و هر فردی که مدعی نبود این حجم تخلف است، مراجعه کند تا اسناد و مدارک را نشان دهیم.

وی با تأکید بر اینکه در ادامه بررسی‌ها احتمال افزایش این تعداد پرونده تخلف نیز وجود دارد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر مبلغ ریالی و ارزی دقیقی از این تخلف وجود ندارد، اما به‌محض آماده شدن گزارش نهایی در این خصوص اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

مدنی اذعان کرد: تنها در یک مورد از این پرونده‌ها به شرکتی برخوردیم که بالغ‌بر ٣ هزار میلیارد تومان ارز دولتی دریافت کرده است.

وی ادامه داد: متأسفانه اگرچه بسیاری از این شرکت‌های متخلف قابل‌شناسایی نیستند، اما تلاش می‌کنیم پرونده این تخلفات را به نتیجه برسانیم.

گفتنی است؛ اخیراً خبری مبنی بر سرقت ارزی ۱۱۸ شرکت در خراسان رضوی عنوان‌شده و درحالی‌که مدیرکل تعزیرات این سرقت را تائید کرده اما مدیر بازرگانی سازمان صمت(صنعت، معدن و تجارت) و ناظر گمرکات خراسان رضوی صحت این ماجرا را زیر سؤال برده است.

انتهای پیام/ ٧٠٠۴٢/س

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول