اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

وزیر ورزش و جوانان هفته آینده به مشهد سفر می‌کند

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: در جلسه‌ای که با وزیر ورزش و جوانان داشتیم مقرر شد در صورت فراهم شدن شرایط هفته آینده به مشهد سفر کند.

وزیر ورزش و جوانان هفته آینده به مشهد سفر می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، فرزاد فتاحی در خصوص دیدارش با وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: امروز در وزارتخانه با وزیر جلسه بسیار خوبی داشتم و در رابطه با عملکرد اداره کل و برنامه‌هایی که داریم در حوزه عمرانی و حوزه ورزش قهرمانی و همگانی توضیحات مفصلی را ارائه کردم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی بابیان اینکه از وزیر ورزش و جوانان برای حضور در مشهد دعوت به عمل آوردیم ابراز کرد: قرار بر این شد در اولین فرصت که شاید هفته آینده باشد وزیر با حضور در مشهد با مجمع نمایندگان و استاندار دیداری داشته باشد و از نزدیک برخی پروژه‌های ورزشی استان را بازدید کند و دیداری هم با جامعه ورزش و حوزه جوانان داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: وزیر ورزش و جوانان نسبت به خراسان رضوی خیلی ابراز لطف کرد و بسیار امیدوار است که در اولین فرصت به این استان سفر کند.

فتاحی ادامه داد: در ادامه دیدارهای خوبی با تقی‌زاده معاون امور استان‌ها و حقوقی وزارت ورزش و جوانان داشتم که در این جلسه هم در رابطه با مباحث مربوط به حوزه نماینده‌ها و موارد مربوط به مشکلات استان بحث و تبادل‌نظر کردیم.

وی افزود: در خصوص اعتبارات ورزشی صحبت‌هایی  مطرح و درخواست‌هایی را ارائه دادیم و مقرر شد برای بحث افزایش خانه‌های ورزش روستایی و اجرای مصوبات استاندار در سفرهای شهرستانی اعتبار ویژه‌ای به استان تخصیص یابد تا بتوانیم خدمت بیشتری در مناطق محروم استان ارائه کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی بابیان اینکه در با علی نژاد و احمدی در حوزه‌های ورزش قهرمانی و همگانی هم مسائل مربوطه بحث و بررسی شد، خاطرنشان کرد: در پایان دیداری با فرهادی زاد معاون ورزش بانوان داشتم که در رابطه با نحوه فعالیت باشگاه‌های ورزشی بانوان و مشکلاتی که در خصوص تعطیلی اماکن ورزشی در شرایط کرونایی برای باشگاه‌های ما به وجود آمده مفصل صحبت کردیم و قرار شد که در جلسه شورای معاونین پیشنهادی مبنی بر اینکه  ورزش در گروه شغلی یک قرار گیرد مطرح شود.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول