اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

تغییر ائمه جمعه در خراسان رضوی/ کدام امام جمعه امروز آخرین نماز جمعه را می‌خواند؟

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی از تغییر و انتقال ائمه جمعه مناطق کاشمر، زبرخان و خوشاب در این جمعه و جمعه هفته آینده خبر داد.

تغییر ائمه جمعه در خراسان رضوی/ کدام امام جمعه امروز آخرین نماز جمعه را می‌خواند؟

حجت الاسلام محمدحسین ایزدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد با بیان اینکه امام جمعه کاشمر امروز پس از خواندن نماز جمعه آخر خود در این شهر جایگزین می‌شود؛ اظهار کرد: جمعه آینده هم تغییر امام جمعه زبرخان را در پی استعفای امام جمعه سابق داریم؛ با استعفای حجت‌الاسلام گرمابی، حجت الاسلام بابایی از فردوس به زبرخان منتقل می‌شود.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی در ادامه با بیان اینکه روز شنبه معارفه امام جمعه بجستان صورت می‌گیرد، تصریح کرد: این تغییرات هیچ‌کدام مربوط به تغییر دولت و مسائل سیاسی نیست؛ امام جمعه کاشمر که بازنشسته آموزش پرورش بوده و از سه سال خدمت وی هم می‌گذرد، جای خود را به طلبه‌ای موفق، بومی و تشکیلاتی که درخواست مردم کاشمر هم بوده است می‌دهد.

وی اضافه کرد: هنوز برای برخی شهرستان‌هایی که امام جمعه آن‌ها منتقل می‌شود، امامی انتخاب نکرده‌ایم.

ایزدی خاطرنشان کرد: این تغییرات نشان از تغییر سیاست‌های ما در سیاست‌گذاری ائمه جمعه ندارد، تغییر و تحول ائمه جمعه به طور معمول پیش از این در شهریور ماه صورت می‌گرفته است.

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول