اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

ترک جلسه علنی از سوی ٣ عضو شورای شهر کاشمر قبل از رأی‌گیری برای انتخاب شهردار

رئیس شورای اسلامی شهر کاشمر درباره ترک جلسه علنی از سوی ٣ عضو شورای شهر قبل از رأی‌گیری برای انتخاب شهردار، گفت: جلسه شورا علنی بود و برگزاری انتخاب شهردار نیز قانونی بوده است.

ترک جلسه علنی از سوی ٣ عضو شورای شهر کاشمر قبل از رأی‌گیری برای انتخاب شهردار

علی اصغر مرادزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشمر اظهار کرد: یازدهمین جلسه شورای اسلامی شهر کاشمر در دوره ششم با حضور هفت عضو اصلی و با دستور کار جلسه انتخاب شهردار شامگاه سه‌شنبه برگزار شد.

رئیس شورای اسلامی شهر کاشمر با بیان اینکه پس از برگزاری مراسم تحلیف و تعیین هیأت رئیسه شورا، موضوع انتخاب شهردار در دستور کار قرار گرفت، افزود: حدود ٣٠ نفر برای تصدی این مسؤلیت رزومه‌کاری خودشان را به شورا شهر ارسال کردند.

وی با اشاره به اینکه پس از بررسی کارنامه متقاضیان، تعداد ١۵ نفر برای ارائه برنامه‌هایشان به شورا دعوت شدند، ابراز کرد: این افراد به صورت جداگانه با حضور در جلسات شورای شهر به ارائه برنامه‌هایشان در حوزه مدیریت شهری پرداختند و به سؤالات اعضا نیز پاسخ دادند. 

مرادزاده ادامه داد: سرانجام در جلسه امشب شورا با حضور هفت عضو اصلی شورا جلسه با دستور کار انتخاب شهردار برگزار شد و از میان اسامی ١۵ کاندیدای پست شهرداری کاشمر، محمدصادقی با اکثریت آراء به عنوان چهل و پنجمین شهردار دومین شهر زیارتی خراسان رضوی انتخاب شد. 

رئیس شورای اسلامی شهر کاشمر در پاسخ به حرف و حدیث‌های مطرح شده و اینکه سه نفر از اعضای شورا قبل از برگزاری رأی‌گیری اقدام به ترک جلسه کردند و عملا جلسه از حدنصاب خارج شده است، خاطرنشان کرد: جلسه با حضور هفت عضو برگزار شده است و سه عضو در رأی‌گیری شرکت نکردند و اقدام به ترک جلسه کردند. 

وی تاکید کرد: رأی‌گیری انجام شده کاملا قانونی برگزار شده است.

گفتنی است؛ محمد صادقی با سابقه ١٧ ماه شهردار شهر ۴ هزار و ۵٠٠ نفری میامی استان سمنان در حالی با رأی چهار عضو شورای شهر کاشمر به عنوان چهل و پنجمین شهردار این شهر انتخاب شد که جلسه با خروج سه عضو قبل از رأی‌گیری عملا از حد نصاب خارج شده بود. 

انتهای پیام/ ٧٠٠۴٢

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول