اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

بازگشت نیشابور و بردسکن به وضعیت نارنجی کرونایی/ ۲۹ شهر خراسان رضوی در وضعیت زرد و آبی قرار گرفت

در تازه‌ترین رنگ‌بندی کرونایی خراسان رضوی که نرم‌افزار (اپلیکیشن) ماسک منتشر کرده است، ۲۰ شهرستان زرد، ۹ شهرستان آبی و ۲ شهرستان نارنجی هستند.

بازگشت نیشابور و بردسکن به وضعیت نارنجی کرونایی/ ۲۹ شهر خراسان رضوی در وضعیت زرد و آبی قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در تازه‌ترین رنگ‌بندی کرونایی خراسان رضوی که نرم‌افزار (اپلیکیشن) ماسک منتشر کرده است تعداد ۲۹ شهر خراسان رضوی در وضعیت آبی و زرد و تنها ۲ شهر در وضعیت نارنجی کرونایی قرار گرفتند.

این رنگ‌بندی که از امروز شنبه ۲۴ مهرماه اعمال می‌شود ٩ شهرستان فریمان، زاوه، باخرز، رشتخوار، مه ولات، کلات، خوشاب، داورزن و جغتای که به لحاظ رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به‌تبع آن کاهش مبتلایان، بستری‌شدگان و فوتی‌های ناشی از کرونا وضعیت مطلوبی در هفته گذشته پشت سر گذاشتند در شرایط آبی قرار گرفتند.

همچنین ۲۰ شهرستان درگز، قوچان، چناران، بینالود، مشهد، سرخس، تربت‌جام، تایباد، خواف، گناباد، بجستان، کاشمر، تربت‌حیدریه، فیروزه، سبزوار، جوین، خلیل‌آباد، ششتمد، کوهسرخ و صالح‌آباد در رنگ بندی جدید کرونایی در شرایط زرد قرار دارند.

اگرچه هفته گذشته سبزوار تنها شهرستان خراسان رضوی بود که در وضعیت نارنجی قرار داشت، اما در رنگ بندی امروز سبزوار با تغییر رنگ در شرایط زرد قرار گرفت و دو شهرستان نیشابور و بردسکن بر اساس میزان شیوع ویروس، تعداد مبتلایان، بستری‌شدگان و فوتی‌ها در وضعیت نارنجی قرار گرفتند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول