اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

مناطق نارنجی در خراسان رضوی به ۴ شهرستان رسید

تازه‌ترین رنگ‌بندی کرونایی که نرم‌افزار (اپلیکیشن) ماسک منتشر کرد، مناطق نارنجی در خراسان رضوی به 4 شهرستان رسید.

مناطق نارنجی در خراسان رضوی به ۴ شهرستان رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در تازه‌ترین رنگ‌بندی کرونایی خراسان رضوی که نرم‌افزار (اپلیکیشن) ماسک منتشر کرده است وضعیت کرونایی در مناطق مختلف خراسان رضوی مشخص شده است.

این رنگ‌بندی که از امروز شنبه اول آبانماه اعمال می‌شود شهرستان‌های فریمان، تربت جام، باخرز، رشتخوار، مه ولات، بجستان، فیروزه، خوشاب و صالح آباد که به لحاظ رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به‌تبع آن کاهش مبتلایان، بستری‌شدگان و فوتی‌های ناشی از کرونا وضعیت مطلوبی در هفته گذشته پشت سر گذاشتند در شرایط آبی قرار گرفتند.

همچنین شهرستان‌های درگز، قوچان، چناران، کلات، بینالود، مشهد، سرخس، زاوه، تایباد، خواف، گناباد، خلیل آباد، تربت‌حیدریه، سبزوار، جوین، داورزن، ششتمد در رنگ بندی جدید کرونایی در شرایط زرد قرار دارند.

اگرچه هفته گذشته نیشابور و بردسکن تنها مناطقی در استان بودند بود که در وضعیت نارنجی قرار داشتند، اما در رنگ بندی امروز شهرستان های کاشمر و کوهسرخ بر اساس میزان شیوع ویروس، تعداد مبتلایان، بستری‌شدگان و فوتی‌ها در وضعیت نارنجی قرار گرفتند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول