مشکل سوختگیری در خراسان رضوی به زودی مرتفع می شود
رئیس انجمن جایگاهداران سوخت خراسان رضوی ضمن تایید خبر ایجاد نقص در سوختگیری خودرو، گفت: مشکل سوختگیری به زودی مرتفع می شود.
قاسم کامرانفر در گفتوگو با خبرگزاری فارس در مشهد ضمن تایید ایجاد اختلال در جایگاههای سوخت خراسان رضوی، این اتفاق را کشوری دانست و اظهار کرد: این مشکل تنها مختص این استان نیست. رئیس انجمن جایگاهداران سوخت خراسان رضوی ادامه داد: علت این مشکل به درستی اعلام نشده، برخی انجام به روزرسانی در سیستم و برخی حمله سایبری و برخی دیگر ایجاد نقص در سامانه کارت هوشمند سوخت را علت این اتفاق میدانند؛ اما امیدواریم به زودی رفع نقص شود. وی بیان کرد: آنگونه که به ما اعلام شده تیم فنی در حال بررسی و رفع مشکلی است و به زودی این مشکل مرتفع می شود. کامرانفر تصریح کرد: البته شهروندان میتوانند به صورت آزاد سوختگیری کنند و مشکلی در بحث سوختگیری آزاد وجود ندارد. انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸
14:36 - 4 آبان 1400