اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

سردار قاآنی: اقتدار و امنیت امروز ایران مرهون فداکاری سردار سلیمانی و یارانش است

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اخلاص سردار سلیمانی، کسب اقتدار و امنیت امروز ایران در عرصه بین‌الملل را به واسطه ایثارگری‌های سردار سلیمانی و یارانش دانست.

سردار قاآنی: اقتدار و امنیت امروز ایران مرهون فداکاری سردار سلیمانی و یارانش است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در بیت آیت الله مرتضوی شاهرودی از علمای بزرگ خراسان و عضو شورای عالی حوزه علمیه دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

آیت الله مرتضوی شاهرودی در این دیدار با آرزوی توفیق برای سردارقاآنی به مسئله خدمت به مردم و حل مشکلات آن‌ها اشاره کرد و گفت: مسؤولان باید کاری کنند که سبب سوءظن مردم به نظام نشود بلکه با خدمت و رسیدگی به آن‌ها اعتمادشان افزون شود.

عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان بیان کرد: انقلاب اسلامی در دنیا و در بین ملت‌های مسلمان الگو شده است، سردار سلیمانی نیز در این راه زحمت بسیار کشید و آزادی و امنیت امروز به‌خاطر همین تلاش‌ها و زحمات محور مقاومت و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام است.

در ادامه این جلسه فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم ضمن بیان گزارشی از تحولات افغانستان و منطقه به تلاش‌های صورت گرفته در محور مقاومت اشاره کرد.

سردار قاآنی با اشاره به اخلاص سردار سلیمانی، کسب اقتدار و امنیت امروز ایران در عرصه بین‌الملل را به واسطه ایثارگری‌های سردار سلیمانی و یارانش دانست.

انتهای پیام/ ۷۰۰۵۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول