اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

پیشرفت فیزیکی 62 درصدی پروژه ساماندهی اسماعیل آباد مشهد

معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد از پیشرفت فیزیکی 62 درصدی پروژه ساماندهی و بهسازی محدوده اسماعیل آباد مشهد خبر داد.

پیشرفت فیزیکی 62 درصدی پروژه ساماندهی اسماعیل آباد مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، «خلیل الله کاظمی» گفت: بر اساس مصوبه شورای تامین استان، هیئت اجرایی ویژه ای برای ساماندهی کال اسماعیل آباد تشکیل و پس از جلسات متعدد اقدامات اجرایی برای رفع تصرفات آغاز شد.

وی خاطرنشان کرد: در مسیر کال اسماعیل آباد معارضات سنگینی از جمله ۱۴۰ پلاک وجود داشت که تملک و رفع تصرف بیشتر معارضات با همکاری های بین بخشی بدون مشکل و با تفاهم با مالکان انجام شده است.

کاظمی در ادامه گفت: همزمان با تخریب پلاک های معارض در مسیر، اقدامات عمرانی برای بدنه سازی ۱.۵ کیلومتر از کال اسماعیل آباد نیز آغاز شده است. از ۱.۵ کیلومتر مسیر کال اسماعیل آباد، بیش از ۱۴۰۰ متر بدنه سازی شده و تنها حدود ۱۰۰ متر باقی مانده که به سرعت در حال انجام است.

معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد افزود: حدود ۱۵۰ میلیارد تومان برای ساماندهی کال و تبدیل حاشیه کال اسماعیل آباد به فضای سبز و پارک خطی در نظر گرفته شده است که از این مبلغ حدود ۸۰ میلیارد تومان برای فضای سبز،۳۰ میلیارد تومان برای بدنه سازی وکف سازی کال و ۴۰ میلیارد تومان نیزبرای تملک پلاک های در مسیرکال اسماعیل آباد هزینه خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده، بدنه سازی و کف سازی کال اسماعیل آباد مراحل پایانی خود را می گذراند و همزمان با آن نیز فضای سبز حاشیه کال که اکنون در حال طراحی است، اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول