اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

هشدار فرماندار تربت جام درباره شیوع سویه جدید کرونا/ باید حالت پدافندی حفظ شود

فرماندار و مسئول قرارگاه پشتیبانی مقابله با ویروس کرونا در شهرستان تربت‌جام با تأکید بر حفظ حالت پدافندی، نسبت به سویه جدید ویروس کرونا (اومیکرون) هشدار داد و گفت: ویروس جدید چهار برابر سویه دلتا شیوع دارد که همت مردم در رعایت نکات بهداشتی و زدن به‌موقع واکسن را می‌طلبد.

هشدار فرماندار تربت جام درباره شیوع سویه جدید کرونا/ باید حالت پدافندی حفظ شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت‌جام، مرتضی حمیدی با توصیه بر مراقبت جدی فردی و اجتماعی نسبت به سویه جدید کرونا هشدار داد و گفت: همه مردم و مسئولان باید هوشمندانه و هوشیارانه کمک کنند تا واجدین شرایط واکسن بزنند که در این رابطه متأسفانه یک مقدار مراجعان به مراکز تزریق واکسن کاهش‌یافته است.

قرارگاه پشتیبانی همانند دفاع مقدس برای کمک‌رسانی به بیماران تشکیل‌شده است

رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت‌جام نیز گفت: یکی از اهداف قرارگاه پشتیبانی، دریافت مجموعه امکانات و تجهیزات سازمان‌های دولتی و مردمی است که اگر بحرانی پیش آمد، پیش‌بینی‌های لازم برای مقابله با بحران ایجاد شود. محمد افکار با اشاره به اینکه قرارگاه پشتیبانی همانند دفاع مقدس برای کمک‌رسانی به بیماران کرونایی تشکیل‌شده است، افزود: اومیکرون (سویه جدید کرونا ویروس) کشورهای حوزه خلیج‌فارس را درگیر کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۴ بیمار کرونایی و ۲ بیمار بدحال در بیمارستان‌ سجادیه بستری هستند و خوشبختانه در ۱۰ روز اخیر هیچ فوتی کرونایی نداشتیم.

افکار با بیان اینکه نسبت به میانگین کشوری در رابطه با تزریق واکسن عقب هستیم، ادامه داد: در حال حاضر تزریق واکسن در مراکز تجمیع، مراکز درمانی و طرح خانه به خانه، مدارس و گروه سیار همه‌روزه انجام می شود.

وی با اشاره به ۳۰۰ بازدید از مدارس از موقع بازگشایی، تصریح کرد: در برخی مدارس با کمبودهایی ازجمله مایع دست، مایع ضدعفونی، ماسک و دستگاه تهویه مواجه هستیم که لازم است مدیران، خیرین شهرستان کمک کنند تا سلامت دانش آموزان به خطر نیفتد.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول