اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

حوزه تولید و صنعت از هر نظر باید احساس امنیت و آرامش داشته باشد

معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: حوزه تولید و صنعت از هر نظر باید احساس امنیت و آرامش داشته باشد. شعار و هدف و برنامه ما در قوه قضائیه این است که با تمام توان درکنار حوزه اقتصاد و تولیدکنندگان کشور باشیم.

حوزه تولید و صنعت از هر نظر باید احساس امنیت و آرامش داشته باشد

به گزارش خبرگزاری فارس، سعید عمرانی معاون قضایی دادستان کل کشور در نشست هم اندیشی با فعالان اقتصادی حوزه صنعت و کشاورزی که با حضور معاون دادگستری خراسان رضوی در امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم، رئیس کمیسیون فرهنگی‌، اجتماعی، زیارت و گردشگری شورای اسلامی شهر مشهد و دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان خراسان رضوی در تالار همایش نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: حوزه تولید و صنعت از هر نظر باید احساس امنیت و آرامش داشته باشد. شعار و هدف و برنامه ما در قوه قضائیه این است که با تمام توان در کنار حوزه اقتصاد و تولیدکنندگان کشور باشیم و تا جایی که می توانیم با رفع موانع و مشکلات، ازاین قشر زحمتکش حمایت کنیم و درخدمت آنها باشیم تا در فضایی امن بتوانند مصون از آسیب های مانع تراشی ها باشند.

وی افزود: حمایت از تولیدات باکیفیت داخلی وظیفه مدیران و مردم است و تولیدکنندگان نیز باید تلاش کنند تا با تولید محصولات باکیفیت و قابل رقابت با جنس خارجی، به رشد و توسعه اقتصادی کشور کمک کنند.

عمرانی ابراز امیدواری کرد مدیران و متولیان حوزه های مختلف صنعت و تولید و فعالیت های نوآورانه در جریان رشد و پیشرفتهای چشمگیر و ارزشمند کشور قرارگیرند.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول