اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

بیش از 8 تُن کالای اساسی احتکار شده در قوچان کشف شد

فرمانده انتظامی قوچان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 8 تُن کالای اساسی احتکار شده در قوچان کشف شد.

بیش از 8 تُن کالای اساسی احتکار شده در قوچان کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، سرهنگ محمد طبسی فرمانده انتظامی قوچان امروز در حاشیه نمایشگاه کشفیات نیروی انتظامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بسیاری از کالاهای کشف‌شده از ابتدای سال به مالباخته‌ها تحویل‌شده و متهمان نیز به دستگاه قضایی سپرده‌شده‌اند و این نمایشگاه گوشه‌ای از این خدمات پلیس است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۱ هزار و ۵۶۰ مورد کالای قاچاق و احتکار شده در این شهرستان کشف و ضبط‌ شده است که شامل هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت، ۴۵۰ کیلوگرم کود، هزار کیلوگرم نهاده دامی، ۵ هزار و ۳۸۰ کیلوگرم روغن، ۲ هزار و ۲۵۰ کیلوگرم آرد، ۵۴۰ عدد ماکارونی، ۱۴ دستگاه استخراج ارز و ۲۵ عدم انوع لوازم‌یدکی است.

سرهنگ طبسی همچنین از دستگیری ۷ نفر از اراذل‌ و اوباش سابقه‌دار و معروف در اجرای طرح  امنیت محله محور طی سال جاری و کشف ۴ قبضه سلاح گرم خبر داد و گفت: خط قرمز پلیس امنیت مردم است. قوچان جایی برای اراذل‌ و اوباش نیست و برخورد جدی با مخلان نظم و امنیت انجام می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: پلیس از همه ظرفیت‌ها برای شناسایی پاتوق اراذل‌ و اوباش استفاده می کند تا آنها را به سزای اعمال مجرمانه خود برساند. در تمام اوقات شبانه‌روز در محله‌های شهرستان گشت‌های سیار و ثابت برقرار شده تا با مخلان امنیت و به ‌ویژه کسانی که نزاع دسته‌جمعی انجام می‌دهند، برخورد کند و مردم نباید نگران موضوع امنیت باشند.

فرمانده انتظامی قوچان افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۶۹ سارق سابقه‌دار دستگیر شده و ۳ باند حرفه‌ای سرقت نیز که از شهرهای دیگر برای سرقت به این شهرستان می‌آمدند، متلاشی شده و ۴۱۱ مورد اموال مسروقه کشف و ضبط‌ شده است.

وی از کشف ۲۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر و هزار و ۱۵۰ لیتر مشروبات الکلی خبر داد و افزود: در اجرای طرح امنیت محله محور ۱۳۷ دستگاه خودرو و ۲۵ دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک و مزاحم مردم توقیف‌شده است.

تشدید مجازات سارقان سابقه‌دار

حسن ولیدخت رئیس دادگستری قوچان نیز در این نشست گفت: سرقت در همه شهرها جزو جرائم اول به شمار می‌رود.

وی افزود: دستگاه قضایی به صورت ویژه از نیروی انتظامی حمایت می‌کند و برخورد قانونی و تشدشد مجازات نیز در ارتباط با سارقان سابقه‌دار صورت می گیرد.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول