اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

کشف جسد کوهنورد نیشابوری در ارتفاعات قله بینالود

رئیس جمعیت هلال احمر نیشابور از عملیات ۱۰ ساعته نجاتگران شعبه در ارتفاعات قله بینالود و انتقال جسد کشف شده در این منطقه خبر داد.

کشف جسد کوهنورد نیشابوری در ارتفاعات قله بینالود

اسماعیل شاه بیگی در گفتگو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهارکرد: صبح امروز در پی اعلام مرکز EOC جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی  مبنی بر وقوع حادثه برای یک‌ نفر از شهروندان کوهنورد در قله بینالود که توسط یک چوپان  اطلاع رسانی شده بود ، ۲ تیم از نجاتگران امداد و نجات کوهستان شعبه نیشابور به همراه یک تیم از  خانه هلال و یک تیم از بسیجیان به همراه فرمانده پاسگاه شهر بار به موقعیت حادثه اعزام   شدند.

رییس جمعیت هلال احمر نیشابور ادامه داد: نجاتگران پس از پیموندن مسیری صعب‌العبور و طولانی و رسیدن به موقعیت حادثه، با جسد  کوهنورد ۳۲ ساله مواجه شدند که به نظر می‌رسید چندین ساعت از فوت وی گَذشته شده است.

 شاه‌بیگی افزود: تیم های اعزامی پس از ۱۰ ساعت عملیات طاقت فرسا جسد را به منطقه امن جهت دستور مقام قضایی  برای اقدامات بعدی انتقال دادند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول