اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

«ترافیک» ساعات کاری ادارات مشهد را تغییر داد

استاندار خراسان رضوی گفت: ساعت کاری ادارات شهر مشهد برای خدمت‌رسانی به مردم از روز شنبه، ۹ مهرماه تا پایان این ماه باهدف کاهش بار ترافیک از ساعت هشت صبح آغاز خواهد شد.

«ترافیک» ساعات کاری ادارات مشهد را تغییر داد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی ، یعقوبعلی نظری در جلسه هماهنگی ترافیک استان اظهار کرد: به‌منظور خدمات‌رسانی به مردم ساعت کاری ادارات شهر مشهد از روز شنبه ۹ مهرماه تا پایان این ماه باهدف کاهش بار ترافیک از ساعت هشت صبح آغاز می‌شود.

استاندار خراسان رضوی ابراز کرد: بر همین اساس ساعت فعالیت بانک‌های استان ۶ و ۳۰ دقیقه، مدارس متوسطه ۷ صبح و مدارس ابتدایی نیز از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه مشغول فعالیت خواهند بود.

وی اذعان کرد: با توجه به اینکه نیاز است ترافیک صبحگاهی به‌گونه‌ای کنترل شود تا ضمن تقسیم عبور و مرور مردمی شاهد ترافیک روان در سطح شهر مشهد باشیم، بر همین اساس لازم است تا ملاحظاتی همچون مراجعات مردمی به ادارات و حضور دانش‌آموزان در مدارس نیز مدنظر قرار گیرد.

نظری خاطرنشان کرد: همچنین برخی از خانواده‌ها با توجه به هزینه سرویس مدارس، قصد رساندن فرزندان خود به مدارس رادارند و این موضوع خود باعث افزایش ترافیک و درنهایت آلودگی بیشتر هوا خواهد بود و بر همین اساس آغاز فعالیت در ساعت‌های مختلف می‌تواند بار ترافیکی را کاهش دهد.

وی با اشاره به اینکه زمان طلوع خورشید در خراسان رضوی نسبت به مناطق مرکزی و غربی کشور زودتر رخ می‌دهد و بر همین اساس تجربه ما متفاوت از سایر نقاط کشور خواهد بود، بیان کرد: با این تغییر ساعت کاری امیدواریم شاهد کاهش ترافیک عصرگاهی و شبانگاهی در شهر مشهد باشیم.

استاندار خراسان رضوی تأکید کرد: در این مدت باید تجربه به‌دست‌آمده به‌دقت مورد کارشناسی قرار گیرد تا ضمن رفع مشکلات بتوانیم شاهد رفت‌وآمد بدون دغدغه در سطح کلان‌شهر مشهد باشیم.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول