اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

امام جمعه اهل سنت باخرز: وحدت مقوله‌ای حیاتی است

امام جمعه اهل سنت باخرز گفت: موضوع وحدت، مقوله‌ای بسیار مهم و حیاتی است و اگر بخواهیم جایگاه اسلام را برای جهانیان نشان دهیم، باید اتحاد خود را حفظ کنیم.

امام جمعه اهل سنت باخرز: وحدت مقوله‌ای حیاتی است

مولوی خلیل شیخ‌ احمدی امام جمعه اهل سنت باخرز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تایباد اظهار کرد: اگر در بین فرق اسلامی بجای اتحاد و همدلی، جدایی و تشتت باشد؛ نمی‌توانیم به اهداف والای انبیاء الهی برسیم.

امام جمعه اهل سنت باخرز در حاشیه اجتماع بزرگ امت رسول الله(ص)  که صبح امروز در تایباد برگزار شد بیان کرد: در شرایط کنونی همدلی و اتفاق‌نظر در بین مردم سبب نزدیکی دل ها و درک بهتر افراد از همدیگر می شود.

مولوی شیخ‌ احمدی در خصوص پیام وحدت برای دشمنان افزود: اگر بخواهیم جایگاه اسلام را برای جهانیان نشان دهیم، باید اتحاد خود را حفظ کنیم.


این عالم اهل سنت تصریح کرد: وجود تفرقه و فاصله میان مسلمان، خود نقض‌کننده برحق‌بودن دین مبین اسلام است و معاندان از آن بهره خواهند جست.

اجتماع بزرگ امت رسول الله(ص) با حضور بیش از ۵۰۰ نفر از علمای شیعه و اهل سنت شهرستان های تلفیقی خراسان رضوی در تایباد برگزار شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول