اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

گفت و گو با یکی از دوستان شهید آمر به معروف: حمیدرضا الداغی نسبت به مشکلات جامعه بی تفاوت نبود


یکی از دوستان شهید آمر به معروف در سبزوار گفت: شهید حمیدرضا الداغی به مشکلات جامعه بی تفاوت نبود و برای رفع آن تلاش می کرد.

گفت و گو با یکی از دوستان شهید آمر به معروف: حمیدرضا الداغی نسبت به مشکلات جامعه بی تفاوت نبود

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، شامگاه ۸ اردیبهشت ماه، در پی مزاحمت اراذل و اوباش برای دو دختر سبزواری، مردی برای نجات این دو دختر جوان وارد صحنه می‌شود. او در حالی که سلاح سرد اراذل و اوباش در خیابان را می بیند اما در دفاع از ناموس مردم وارد عمل می شود و در حمله این دو شرور، جان خود را از دست می‌دهد. این اتفاق دردناک در حالی است که شهید با غیرت سبزواری امروز بر روی دستان زائران و مجاوران حرم امام رضا (ع) تشییع می شود.

از خبر شهادت حمیدرضا شوکه شدیم، او ورزشکاری قوی بود

جلال دامرودی، یکی از دوستان نزدیک شهید حمیدرضا الداغی در گفت و گو با با خبرنگار فارس در سبزوار می گوید: حمیدرضا هرجایی احساس می کرد که می تواند مشکلی را حل کند، وارد عمل میشد. چون او نسبت به مشکلات جامعه  و گرفتاری های مردم بی تفاوت نبود.

جلال دامرودی درباره سابقه دوستی اش با شهید الداغی می گوید: حوالی سال ۶۸ و  کلاس سوم راهنمایی با حمیدرضا الداغی آشنا شدم و دوستی ما ادامه داشت. او در تربت جام درس خواند و در سبزوار یک دفتر نقشه کشی ساختمان تاسیس کرد. حمیدرضا مهندس بخش خصوصی بود اما به آسیب های اجتماعی و مسائل موجود در جامعه حساسیت داشت. او ورزشکاری قوی و تنومند بود و همه مان از خبر شهادتش شوکه شدیم.

 همه توجه شهید الداغی روی خانواده اش بود

این دوست شهید الداغی درباره شخصیت و خلقیات شهید با غیرت سبزواری این طور روایت می کند: او پسر چشم پاکی بود و در چندسال دوستی مان حتی یکبار هم حرف بدی از زبان او نشنیدم. او بسیار به خانواده، همسر، فرزند و مادرش توجه می کرد. یادم می آید پدر شهید الداغی چندسال پیش در یک حادثه آتش سوزی درگذشت و از آن به بعد، همه توجه حمیدرضا روی خانواده اش بود تا آن ها مشکلی نداشته باشند و احساس تنهایی نکنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول